וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בלוד והנקמה: הוארך מעצרם של ארבעת החשודים בחיסול בכביש 6

29.12.2020 / 12:39

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של הארבעה, בני אותה משפחה, בשמונה ימים. הם חשודים במעורבות בחיסול, בו נורה למוות נער בן 15 ממשפחת אבו סעלוק מלוד. סנגור החשודים: "מצפים מהמשטרה שתבצע חקירה נאותה על מנת להגיע לחקר האמת"

בווידאו: הוארך מעצרם של ארבעת החשודים בחיסול בכביש 6/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרם של ארבעת החשודים, בני אותה משפחה, בחיסול שאירע אתמול בכביש 6, בו נורה למוות נער בן 15 ממשפחת אבו סעלוק מלוד. במשטרה חושדים כי אירוע הירי בו פתחו החשודים אש תוך כדי נסיעה לעבר הרכב בו ישב הנער, קשור לרצח שאירע כמה שעות קודם לכן בעיר לוד. באירוע זה נורה למוות סלמאן אל-אזבארקה, גבר בשנות ה-50 לחייו.

עורך הדין שאדי נאטור, המייצג שניים מהחשודים, אמר לוואלה! NEWS: "קיים צו איסור פרסום על התיק. החקירה בראשיתה, מרשיי כופרים בחשדות ואנחנו מצפים שמשטרת ישראל תבצע חקירה נאותה על מנת להגיע לחקר האמת".

זירת התאונה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים לכיוון צפון. 28 בדצמבר 2020. -, אתר רשמי
הרכב שנורה בכביש 6, סמוך לצומת גמזו. אתמול/אתר רשמי, -

גורם במשטרה אמר לוואלה! NEWS כי הרקע לאירועים נעוץ בסכסוך בין משפחות יריבות: משפחת אזבארקה ומשפחת אבו סעלוק. האחרונים החליטו לאור העימות לעזוב את לוד למשולש, והמעבר אמור היה להסתיים אתמול, היום בו נרצח בן הנער.

זירת הרצח בלוד 28 בדצמבר 2020. יוסי אלוני/פלאש90, פלאש 90
הרקע לאירועים - סכסוך בין משפחות יריבות. זירת הרצח בלוד, אתמול/פלאש 90, יוסי אלוני/פלאש90

מפרטי החקירה עולה כי בגלל החשש לחייהם של בני משפחת אבו סעלוק, כוח של שלוש ניידות משטרה ליווה מלפנים ומאחור את בני המשפחה בדרכם החוצה מהעיר. באזור צומת גמזו, שוטרי הניידת שליוותה את השיירה מאחור הבחינו ברכב של חברת רנו שהתקרב במהירות והעלה את חשדם של השוטרים. אחת הניידות פתחה אחריו במרדף, והרכב נמלט. תוך כדי נסיעה נצמדה מכונית נוספת מנתיב סמוך לרכב של שני הצעירים, ואחד מיושביו הוציא קנה של רובה מהחלון ופתח בירי מטווח קצר - לעיני השוטרים.

הרכב שנפגע איבד שליטה והתהפך לצד הדרך. אחת הניידות שנותרו במשימת הליווי פנתה אליו כדי להגיש סיוע, והאחרת פתחה במרדף, אך גם הפעם הרכב נמלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully