וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהבוקר: אלו היישובים בהם לא יתקיימו לימודים עקב שינויים בתכנית הרמזור

לאחר הפארסה בוועדת החינוך בתחילת השבוע ועדכון תכנית הרמזור, הלימודים יחודשו בהתאם לרשימת היישובים המעודכנת, כשבכיתות א'-ד' ובגנים הם יימשכו כרגיל - גם בערים כתומות ואדומות. צהרונים, פנימיות, מסגרות לנוער בסיכון והחינוך המיוחד - ימשיכו לפעול בכל היישובים

בווידאו: 400 אלף תלמידי התיכונים חוזרים ללימודים/צילום: יותם רונן

מערכת החינוך תחל לפעול היום (רביעי) בהתאם לסיווג העדכני של הרשויות המקומיות על פי תכנית הרמזור, שנקבעה על ידי משרד הבריאות ואושרה בממשלה בתחילת השבוע. המשמעות היא ש-640 אלף תלמידי כיתות ה'-י"ב ביישובים ובערים הכתומות והאדומות ילמדו מרחוק בלמידה מקוונת בלבד.

הלימודים בגני הילדים ובכיתות א'-ד' יתקיימו בכל היישובים במתכונת רגילה - לרבות בערים אדומות וכתומות, כך גם במסגרות החינוך המיוחד, ילדים ונוער בסיכון ובפנימיות, וכן הצהרונים, שימשיכו אף הם לפעול כרגיל גם בערים אדומות וכתומות.

בית הספר התיכון אחד העם בפתח תקווה 5 במאי 2020. ראובן קסטרו
תלמידי תיכון בפתח תקווה חוזרים ללימודים לאחר הסגר הראשון. במאי/ראובן קסטרו

לעומתם, בכיתות ה'-י"ב ימשיכו לקיים לימודים פרונטליים רק ביישובים ירוקים וצהובים, בעוד ביישובים אדומים וכתומים הם יתקיימו באופן מקוון. על פי הנחיות משרד הבריאות, במקומות בהם מתקיימים לימודים בכיתות י"א-י''ב - יתאפשר מעבר של תלמידים בין שתי קבוצות לכל היותר ומעבר של המורים בין ארבע קבוצות לכל היותר.

תכנית הרמזור החדשה מכפילה כמעט פי שלושה את מספר התלמידים שילמדו מרחוק. לפי הסיווג "הישן" - כ-220 אלף תלמידים בכיתות ה'-יב' לומדים כיום מרחוק, מהם כ-30 אלף הם תלמידי כיתות י"א-י"ב.

רשימת היישובים המלאה והמעודכנת לפי צבעים

תלמידים חוזרים ללימודים, חטיבת ביניים השרון, רעננה, 6 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
יחזרו רק ביישובים ירוקים. תלמידי חטיבת ביניים השרון חוזרים ללימודים, החודש/ראובן קסטרו

התכנית הוכרזה לאחר שבסוף השבוע שעבר החליטה הממשלה כי הלימודים בכיתות ה'-י' לא יתקיימו במהלך הסגר, אך ועדת החינוך של הכנסת ביטלה את תקנות הממשלה, והחזירה את מערכת החינוך בגילאים אלה לפעול לפי תכנית הרמזור "הישנה" שהונהגה לפני התקנות של הסגר. רשימת היישובים עודכנה מחדש מוקדם יותר השבוע לפי הסיווג הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully