וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: בשנה האחרונה הכפלנו את מספר הטילים המדויקים שברשותנו

28.12.2020 / 0:54

כשהוא ישוב לצד תמונתו של קסאם סולימאני, מנהיג חיזבאללה שב לאיים על ישראל בריאיון לרשת אל מיאדין, במהלכו הבהיר: "אנחנו יכולים לפגוע בכל נקודה בישראל באופן מדוייק". עוד אמר, כי לארגון הטרור בראשותו יש מענה מתאים לכטב"מים של צה"ל

חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה בנאום לרגל יום השהיד/אל-מיאדין ואל-מנאר

מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה אמר אתמול (ראשון) בריאיון לרשת אל-מיאדין הלבנונית כי הארגון הכפיל את מספר הטילים המדוייקים שברשותו במהלך השנה האחרונה וכי הוא מסוגל לפגוע בכל נקודה בשטח מדינת ישראל "בדיוק מושלם".

האיום מגיע ברקע החשש בארגון מפני פעולה ישראלית-אמריקנית לפני כניסת ביידן לבית הלבן, ובהמשך לאיומים קודמים של מנהיג חיזבאללה לנקום אותו מות פעיל הארגון בחודש יולי בסוריה, וכי לא יאפשר פעילות ישראלית אווירית בשטח לבנון.

בהתאם לכך, נסראללה התייחס בריאיון גם לסוגיית הכטב"מים הישראליים החגים בשמי לבנון, ואמר כי לחיזבאללה יש נשק מתאים כנגדם. זאת, לאחר שבעבר הבהיר כי לא יקבל פעילות ישראלית בשמי לבנון, וכי היא תיתקל בתגובת הארגון, במסגרת מאזן ההרתעה החדש שהוא מנסה לבסס מול ישראל.

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה בריאיון לערוץ אל-מיאדין, 27 בדצמבר 2020. ללא, צילום מסך
עם תמונה של סולימאני לצידו. נסראללה בריאיון לאל מיאדין, אתמול/צילום מסך, ללא

בשבוע שעבר, גורמים בארגון השיעי הנתמך בידי איראן אמרו לגרדיאן כי הם עוקבים בדאגה אחרי הימים האחרונים של ממשל טראמפ, וכי הם צופים בחודש האחרון בשמיים - העמוסים במטוסים ישראליים - יותר מבדרך כלל.

בתחילת החודש, טען חיזבאללה כי כי הצליח להחדיר כלי טיס בלתי-מאויש לשטחה האווירי של ישראל מבלי שהתגלה על ידי צה"ל. בדיווח בערוץ אל-מנאר השייך לארגון, פורסמו תצלומי אוויר של בסיסי צה"ל בגליל העליון שלטענת הארגון הוא הצליח להשיגם באמצעות כלי הטיס.

תיעוד של בסיסים ישראלים ששידר ארגון חיזבאללה ברשת אל מנאר, בה נטען כי הוא צולם על ידי כלי טייס בלתי מאוייש. 4 בדצמבר 2020. ללא, צילום מסך
צילומי האוויר של בסיסי צה"ל שפרסמם חיזבאללה בערוץ אל מנאר בתחילת החודש/צילום מסך, ללא

ערוץ הטלווזיה שידר אז את התיעוד, שכלל לטענת חיזבאללה מתקני צבא בגזרה הצפונית. לפי הערוץ, בצילומי האוויר נראו "סצינות של מרכזי פיקוד צבאיים בגליל ובחוות שבעא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully