וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אהוביה סנדק נגד המשטרה: "מאיפה המציאו שהוא זרק אבנים?"

27.12.2020 / 17:20

אברהם סנדק, שבנו נהרג במהלך מרף משטרתי, דחה את טענות המשטרה, והבהיר כי בנו תויג בתור "נער גבעות" בטעות. "הוא לא מתאים למונח הזה, הוא נשמה טהורה", הבהיר. "ממצאים סיפור שהוא זרק אבנים, על בסיס זה עושים מרדף?"

בווידאו: אביו של אהוביה סנדק אומר שבנו לא היה "נער גבעות"/צילום: יניר יגנה ומשפחת סנדק

אברהם סנדק, אביו של אהוביה סנדק, שנהרג במהלך מרדף משטרתי בשבוע שעבר, דחה היום (ראשון) את טענות המשטרה לפיהן בנו זרק אבנים, וטען כי בנו תויג באופן שגוי בתור "נער גבעות". "אהוביה, הבן שלנו, לא מתאים למה שנקרא 'נוער גבעות'", הבהיר האב בריאיון לוואלה! NEWS. "אהוביה הוא נשמה טהורה, הוא לא 'נוער גבעות', ממצאים סיפור שהוא זרק אבנים, מאיפה ממצאים דברים כאלה? על בסיס זה עושים מרדף?", תהה אברהם.

"זה ילד של אור ושמחה, ילד סקרן, ילד שאוהב טבע, רועה צאן, כותב שירים לקדוש ברוך הוא ואחר כך הולך ללמוד תורה, באהבה ומתיקות שאין כמוה", הסביר האב. הוא הוסיף כי "הוא היה ילד שכל מי שהיה בסביבתו ראה את האור שלו והתאהב בו. כשמו כן הוא - אהוביה".

לבית הוריו של אהוביה סנדק, מגיעים בימים האחרונים עשרות חברים ובני משפחה, כמו גם המון צעירים שלא הכירו את אהוביה, כדי לנחם את בני משפחתו. היום הגיע לבית המשפחה גם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה.

אברהם סנדק, אביו של אהוביה סנדק, שנהרג במהלך מרדף משטרתי. 27 בדצמבר 2020. אין, אתר רשמי
"זה ילד של אור ושמחה". אברהם סנדק, אביו של אהוביה סנדק/אתר רשמי, אין

"רציתי שתכירו אותנו קצת", אמר אברהם לוואלה! NEWS. "אני אברהם ואשתי אילת, אנחנו לא אנשים הזויים מקצה העולם, אנחנו גרים קרוב לירושלים", סיפר. "אני עובד סוציאלי, עובד עם נפגעי פעולות איבה והלומי נפש בביטוח לאומי, אשתי עובדת סוציאלית בשלווה ומטפלת בילדים עם צרכים מיוחדים". הוא ביקש משרי הממשלה לאשר 200 יחידות דיור לזכר בנו, ביישוב שבו הוא גר - מעוז אסתר.

עוד בוואלה!

עשרות רבנים לאוחנה: הקם ועדת בדיקה חיצונית למותו של הנער אהוביה סנדק

לכתבה המלאה
אהוביה סנדק, בן 16 וחצי שנהרג במהלך מרדף בשומרון. באדיבות המשפחה
"מסר את חייו כדי להחיות פה את כולנו". אהוביה סנדק/באדיבות המשפחה

"אהוביה מסר את חייו כדי להחיות פה את כולנו בארץ ישראל, לתת כוח לעם", הבהיר האב. "את כול כולו מסר כדי להקים את מעוז אסתר. אני פונה לכל השרים והפוליטיקאים, חצי נחמה תהיה שתאשרו 200 יחידות בנייה, במקום שעליו אהוביה מסר את חייו ועליו נעקד במותו".

הוא הוסיף כי "עוד אני מבקש בשם נפשו של אהוביה ובשם אורו, אנא התאחדו. עם ישראל לא זקוק עכשיו לכל התככים והפיצולים. אנא הקימו מפלגה אחת גדולה, שבה ישבו גם דתיים גם חרדים וגם חילונים, האמינו בטוב שבנו בלי בלבולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully