וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשדה התעופה בפריז: סוכן הדוגמניות של אפשטיין נעצר בצרפת בחשד לאונס

ז'אן-לוק ברונל בן ה-74 נלקח למעצר בחשד שהיה שותף לרשת שידול הקטינות של המיליארדר האמריקני שהתאבד בתא מעצרו. ברונל הכחיש בעבר כל קשר למעשיו של אפשטיין, ובחודש שעבר פשטו הרשויות על משרדי הסוכנות שלו בפריז. המתלוננות בירכו: "זולגות לי דמעות של אושר"

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

ז'אן-לוק ברונל, סוכן דוגמניות ותיק מצרפת שהיה מכרו של ג'פרי אפשטיין, נעצר השבוע בשדה התעופה שארל דה-גול בפריז - כך הודיע אתמול (חמישי) משרד התובע הכללי בעיר. ברונל, בן 74, נעצר ביום רביעי כחלק מחקירה שנפתחה בשנה שעבר בחשד לאונס, תקיפה והטרדה מינית. לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, הסוכן נעצר בנמל התעופה לפני שהמריא לחוף השנהב.

ברונל הכחיש בעבר כל קשר למעשיו של אפשטיין, המיליארדר האמריקני הפדופיל ששם קץ לחייו בתא המעצר בניו יורק בשנה שעברה. באוגוסט 2019 התובע הכללי בפריז פתח בחקירה לבחון אם אפשטיין ביצע עבירות מין על אדמת צרפת, או באזרחיות המדינה. המיליארדר עמד בפני משפט בפרשת ניצול וסחר בקטינות.

ז'אן-לוק ברונל סוכן דוגמניות מצרפת החשוד בפרשת ג'פרי אפשטיין, 2008. ללא, צילום מסך
הכחיש בעבר כל קשר למעשיו של אפשטיין. ברונל/צילום מסך, ללא

ברונל היה בין מייסדי סוכנות הדוגמנות "קארין" בשנות ה-90, והקים גם את סוכנות MC2 בארצות הברית יחד עם אפשטיין. חוקרים פתחו בסריקות במשרדי "קארין" בפריז בחודש שעבר, ובכלי התקשורת המקומיים פרסמו כי עורכת הדין של הסוכן הבהירה כי יהיה מוכן לשתף פעולה עם המשטרה.

הסוכן תבע את אפשטיין בשנת 2015, בטענה כי התסבוכות המשפטיות של המיליארדר פגעו בו וגרמו נזק למוניטין של סוכנות הדוגמנות שבבעלותו.

ג'פרי אפשטיין. 21 בספטמבר 2019. AP
התאבד בתא המעצר. אפשטיין/AP

תיסיה הויסמן, דוגמנית הולנדית לשעבר ואחת המאשימות נגד ברונל, סיפרה כי בעקבות מעצרו זלגו מעיניה "דמעות של אושר". לדבריה, "אלו חדשות נהדרות. מתנת חג המולד הטובה ביותר אי פעם".

הויסמן היא אחת מבין לפחות 12 נשים שהעידו בפרשה הצרפתית. היא אמרה כי סוממה ונאנסה בשנת 1991, כשהייתה בת 18, בידי ברונל. היא סיפרה כי החליטה להיחשף בתקווה שתעודד נשים אחרות שנפגעו לגשת ולהתלונן.

תיסיה הויסמן, דוגמנית הולנדית לשעבר שמאשימה את סוכן הדוגמניות ז'אן לוק-ברונל באונס, 17 בדצמבר 2020. AP
"מתנת חג המולד הטובה ביותר". הויסמן/AP

הסוכן נלקח למעצר כחמישה חודשים לאחר שהרשויות האמריקניות עצרו בחשד למעורבות בפרשה את גיליין מקסוול, חברתו הבריטית של אפשטיין. היא הכחישה כי סייעה למיליארדר לגייס ולשדל קטינות למטרות מין באמצע שנות ה-90.

מקסוול מוחזקת בבית כלא בברוקלין מאז חודש יולי, והשבוע הוצע לה שחרור תמורת ערבות בסך 28.5 מיליון דולר - אך התובעים צפויים להתנגד לכך.

בדיון בבית המשפט, וירג'יניה רוברטס, עורכת דין ואחת מהתובעות נגד אפשטיין ומקסוול, טענה כי ברונל נהג להציע עבודות דוגמנות לנערות צעירות, ולקח ילדות בנות 12 לארצות הברית כדי שיוכל "לשלוח אותן לחבריו, ובייחוד לאפשטיין". רוברטס גם טענה כי ברונל היה בין הגברים הבולטים שמקסוול הורתה לה לקיים יחסי מין עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully