וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשירותים ובמקלחת: קצין שב"ס התקין מצלמה נסתרת ותיעד סוהרות

17.12.2020 / 18:43

בימ"ש השלום בראשל"צ התיר לפרסם את פרטי הפרשה לבקשת וואלה! NEWS. הקצין חשוד שהתקין מצלמה נסתרת במבנה האגף בו הוא עובד, המשמשים סוהרות. בשב"ס פתחו בהליכי פיטורים ומסתמן כי יוגש נגדו כתב אישום

בווידאו: להב 433 תפתח בחקירה נגד הסוהרת שננעלה בתא עם 2 אסירים בכלא צלמון/צלמי וואלה! NEWS

בית משפט השלום בראשון לציון התיר היום (חמישי) לפרסם את פרטי הפרשה בה נחקר קצין משב"ס בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בשירותי הסגל בכלא אלה בדרום. הפרטים נחשפים לבקשת וואלה! NEWS, לאחר שהשופט אמיר לוקשינסקי-גל, קיבל את בקשת עורכת דינו של החשוד בעת מעצרו, והורה על קיום דיון בדלתיים סגורות, באופן חריג.

הקצין חשוד כי התקין מצלמה נסתרת בשירותים במבנה המשמש את האגף שבו הוא עובד ואגפים נוספים סמוכים, השירותים משמשים בעיקר סוהרות. במהלך החקירה הודה החשוד במיוחס לו, וסיפר לחוקרים כי המצלמה הותקנה בתחילה במקלחות המשותפות. החשוד טען בחקירתו כי המניע למעשה אינו מיני, והוסיף כי לא הפיץ את הצילומים.

מהחקירה עלה כי המצלמה במקלחות הותקנה על ידו בחודש אוגוסט האחרון, ובמשטרה חששו כי החומרים שצולמו הועלו לענן גיבוי. לוואלה! NEWS נודע כי בשב"ס פתחו בהליכי פיטורים של הקצין, ובמשטרה חושדים כי הוא ביצע מעשים דומים נוספים. סעיפי החשד המיוחסים לקצין הם מעורבות לכאורה בעבירה של פגיעה בפרטיות, הטרדה מינית, מרמה והפרת אמונים והאזנת סתר.

בית הסוהר אשל הסמוך לבאר שבע, פברואר 2017. לירון מולדובן
מצלמה נסתרת בשירותי הסגל. הכניסה לכלא אלה בדרום/לירון מולדובן

בתחילה כתב השופט בהחלטתו כי "הדיון יתקיים בדלתיים סגורות וכן יוטל איסור פרסום על שמו של החשוד ועל כל פרט מזהה, בשלב ראשוני זה של החקירה, מאחר שאין שום צורך חקירתי בפרסום הפרטים". בעקבות עתירה של וואלה! NEWS, התיר השופט אבי סתיו לפרסם את פרטי הפרשה. צו איסור פרסום עדיין מוטל על שמו של החשוד עד לסוף החודש.

הקצין שוחרר היום למעצר בית מלא בערבות לאחר שנעצר בשבוע שעבר על ידי היחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433. החקירה החלה בעקבות מידע שהגיע לשב"ס, לאחר שיחידת המודיעין של מחוז דרום בשירות בתי הסוהר החלה בחקירה ראשונית. כשעלה חשד שהקצין מבצע פעולות של הטרדה, שירות בתי הסוהר צירף לחקירה את היחידה לחקירות סוהרים בלהב 433, והם אלה שמיקדו את החקירה, עשו מעקבים והצליחו לגבש ראיות.

עוד בוואלה!

בניסיון לסכל מינויים: בכירים בשב"ס ניצלו פרצת אבטחה והוציאו מידע חסוי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully