וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח הזיהוי הפלילי: הפורץ לרכב של אריה שיף נפגע מירי ולא מנתז

15.12.2020 / 23:49

חקירתו של אריה שיף, תושב ערד שירה למוות באדם שפרץ לרכבו הסתיימה, וכעת צפויה הפרקליטות להכריע לגבי סעיפי האישום נגדו. לפי הממצאים בזירת הירי, עולה כי הכדורים שירה שיף מאקדחו הם שגרמו למותו של הפורץ. לטענת שיף, הוא צעק לעבר הנהג וירה רק לאחר שהחל להימלט

בווידאו: שבועיים אחרי שתושב ערד ירה בפורץ, העיר סוערת/צלם: שי מכלוף, עריכה: אסף דרורי

חקירת המשטרה בעניינו של אריה שיף, תושב ערד שירה למוות באדם שפרץ לרכבו הסתיימה, וכעת צפויה הפרקליטות להכריע לגבי סעיפי האישום נגדו. על פי דוח מז"פ, הירי שבוצע לעבר הפורץ היה ישיר והוא לא נפגע מנתז, אלא מכדור שירה לעברו שיף ישירות.

מחקרית המשטרה עולה כי שיף התקשר למשטרה וסיפר על מה שקרה, וכשהשוטרים הגיעו למקום הם ראו את הפורץ, המוכר למשטרה, יושב בכיסא הנהג ברכב כשהוא ירוי בראשו.

בחקירתו, סיפר שיף כי הוא ישן בקראוון עקב שיפוצים בביתו, וכי הוא שמע רעשים בחניית הרכב ויצא החוצה עם האקדח שהוא מחזיק ברישיון. לטענתו, הוא צעק לעבר הנהג ושאל אותו למעשיו, ורק כשראה שיף שהאוטו מתחיל בנסיעה הוא ירה לכיוון הרכב. הוא טען שניסה לעצור את הרכב ולא התכוון לפגוע.

אריה שיף, החשוד בירי בפורץ בערד, שוחרר למעצר בית 
29.11.20. שי מכלוף
אריה שיף, החשוד בירי בפורץ בערד, שוחרר למעצר בית 29.11.20/שי מכלוף

שיף טען בחקירתו שהוא חש סכנה משום שהחשוד ישב בכיסא הנהג, והיה במקום רכב נוסף שבו היו שני חשודים נוספים. הוא חש שברגע שיצא החוצה, הוא יוותר בודד מול שני חשודים נוספים, ומניסיון העבר שלו הוא חש סכנה.

עוד עולה מחקירת המשטרה, כי בשנת 2015 התלונן שיף על ניסיון גניבת רכב בערד, בשנת 2016 הגיש תלונה על פריצה לרכב בחדרה, וב-2019 על גניבת רכב בערד. הפורץ לא היה רעול פנים, ושני החשודים האחרים לא נתפסו, והתיק עדיין בחקירה.

לפני כשבועיים, קבע הרופא המשפטי שמותו של הפורץ שנורה על פי החשד בידי שיף, נהרג מכדור שפגע בראשו. נציג המשטרה אמר בדיון בהארכת מעצרו של שיף, כי בהנחיית הפרקליטות הוא נחקר בחשד לרצח. השופט יואב עטר הורה לשחרר את החשוד למעצר בית, אך במשטרה ביקשו עיכוב ביצוע ושיף יישאר במעצר עד ליום ראשון.

יום לפני כן הודיעה המשטרה כי סרטון שיש בידיה עשוי לשנות את החשדות נגד שיף, נציג המשטרה אמר היום כי החשוד מסר לו את מצלמות הבית, וכי טיפל בעבר באירוע קודם של פריצה לרכב בביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully