וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ייכנס לבידוד עד יום שישי לאחר שבא במגע עם חולה קורונה מאומת

עודכן לאחרונה: 14.12.2020 / 17:12

בתום חקירה אפידמיולוגית הוחלט כי ראש הממשלה ישהה בבידוד ביתי, בעקבות חשיפתו לנשיא בית הדין של הליכוד. מלשכת רה"מ נמסר כי הוא עבר בדיקות קורונה אתמול והיום, שנמצאו שליליות. גם כמה מיועציו של נתניהו צפויים להיכנס לבידוד לאחר שבאו במגע עם מזכירה בלשכה שנדבקה

בווידאו: נתניהו מעריך שניתן יהיה להקדים את החיסונים לקורונה/עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייכנס לבידוד עד יום שישי לאחר שנחשף לנשיא בית הדין של הליכוד מיכאל קליינר, שאובחן חיובי לקורונה - כך הוחלט היום (שני) בתום חקירה אפידמיולוגית. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו עבר בדיקות קורונה אתמול והיום, שנמצאו שליליות. גם חלק מיועציו הקרובים של נתניהו צפויים להיכנס לבידוד לאחר שמזכירה בלשכה נדבקה בנגיף.

"בהתאם להנחיות אני נכנס לבידוד עד יום שישי הקרוב", צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. "אני מרגיש מצויין. היום ואתמול עברתי שתי בדיקות קורונה שליליות. אני ממשיך לעבוד מסביב לשעון כדי להביא מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל ולחזק את הכלכלה שלנו. שמרו על ההנחיות ושמרו על הבריאות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו במתקן חיסוני הקורונה של מכבי, תל אביב, 13 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
ישהה בבידוד עד שישי. נתניהו, אתמול/ראובן קסטרו

אתמול נמסר מלשכת ראש הממשלה על אבחונה של המזכירה, אך הובהר כי נתניהו עצמו לא חייב בבידוד. בהודעה שפרסמה הלשכה, נמסר כי "מי שבא עמה במגע יבדק בהקדם ומתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית. מבדיקה ראשונית נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד כי שהה בחדר נפרד ולא בא איתה במגע. יתר חברי הצוות יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".

עוד בוואלה!

החמרה במצבו של ח"כ ביטן שחלה בקורונה, חובר למכשיר הנשמה

לכתבה המלאה

מאז פרוץ המגיפה שהה נתניהו כמה פעמים בבידוד ביתי לאחר שבא במגע עם חולים מאומתים. בחודש מרץ האחרון נכנס ראש הממשלה לבידוד לאחר שיועצת הכנסת והחרדים, רבקה פאלוך, נמצאה חיובית לווירוס. שבועות ספורים לאחר מכן נשלח שוב לבידוד, בעקבות חשיפה לשר הבריאות דאז יעקב ליצמן, שאובחן בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully