וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של ח"כ ביטן שחלה בקורונה, חובר למכשיר הנשמה

14.12.2020 / 12:11

מצבו של ח"כ מהליכוד שאובחן בנגיף לפני שבוע הפך לקשה. בית החולים תל השומר הודיע כי הוא במצב ערני וממשיך לתקשר עם סביבתו. ביטן בן ה-60 משתייך לקבוצת סיכון, ואושפז אתמול אחרי שנתקל בקשיי נשימה. משפחתו הודתה לצוותים הרפואיים: "הוא מטופל במסירות ובאחריות"

בווידאו: נתניהו מעריך שניתן יהיה להקדים את החיסונים לקורונה/עריכה: טל רזניק

ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שנדבק בקורונה, חובר היום (שני) למכונת אקמו לתמיכה בלב ובריאות ומצבו הפך לקשה. מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר כי הוא ערני וממשיך לתקשר עם סביבתו, ומצבו יציב.

אתמול אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים עקב קשיי נשימה, כשמצבו מוגדר בינוני, והוא נעזר בסיוע נשימתי. משפחתו הודתה לצוותים הרפואיים. "דוד מטופל במסירות ובאחריות על ידי צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם", מסרו.

ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, אובחן כחולה מאומת לפני שבוע. בחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע אז: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

ח"כ דוד ביטן, הליכוד, 26 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
משתייך לקבוצת סיכון. ביטן/ראובן קסטרו

הפעם האחרונה בה חבר הכנסת שהה במשכן הייתה ב-2 בדצמבר, אך מאז הוא השתתף בטקס יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרים נוספים בממשלה לכבוד העלאת העולים מאתיופיה. כמו כן, נמצא כי גם אחד מיועציו של ביטן נמצא חיובי לקורונה.

בעקבות הודעתו, חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה (הליכוד) ושרת התפוצות עומר ינקלביץ' (כחול לבן) נכנסו לבידוד, לאחר ששהו בקרבתו. מלבד חברי הכנסת, גם מנהלת סיעת הליכוד, עליזה בראשי, נכנסה לבידוד.

בלשכת נתניהו הודיעו כי ראש הממשלה לא נדרש בבידוד, מאחר ושהה זמן קצר מאוד בקרבתו של ביטן במהלך הטקס להעלאת יהודי אתיופיה, וכי מדובר היה באירוע בשטח פתוח ועם מסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully