וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני המצלמות: כתב אישום נגד צעיר מאשקלון שדקר מתפלל בבית כנסת

14.12.2020 / 23:28

בתיעוד מהמקום נראה הדוקר חודל מתפילתו, רץ לעבר גבר ודוקר אותו בצווארו. המתפלל נפצע ונזקק לטיפול רפואי. כתב האישום מייחס לצעיר עבירות של פציעת והחזקת סכין, אולם הסיבה למעשה טרם ידועה

בווידאו: תיעוד של אירוע דקריה בבית כנסת באשקלון/מערכת וואלה! NEWS

כתב אישום הוגש נגד צעיר מאשקלון שדקר מתפלל בבית כנסת בעיר מסיבה שאינה ברורה. לפי כתב האישום, שהוגש ביום חמישי האחרון, הצעיר הגיע להתפלל בבית הכנסת "תפארת בבאי" בעיר, ובמהלך התפילה רץ אל עבר מתפלל אחר ודקר אותו בצווארו עם סכין. כתוצאה מכך, המתפלל נפגע ונזקק לטיפול רפואי.

בסרטון מצלמת האבטחה מבית הכנסת, שהגיע לידי וואלה! NEWS, ניתן לראות את הדוקר כשהוא מתפלל, וברגע אחד חודל מתפילתו, רץ אל עבר המתפלל הנוסף ודוקר אותו בצווארו.

הצעיר מואשם בעבירות של פציעה כשהעבריין מזוין ובהחזקת סכין. כתב האישום הוגש באמצעות יחידת התביעות של מרחב לכיש במשטרה.

תיעוד: מתפלל דקר מתפלל אחר בצווארו בבית כנסת באשקלון
14.12.20. -, אתר רשמי
"אפשר לומר שבמקרה הזה היה נס". דקירת המתפלל באשקלון/אתר רשמי, -

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות בתחנת משטרת אשקלון, אמרה כי "מיד כשקיבלנו את האירוע פתחנו בחקירה, כשבמקביל לאיסוף ראיות בזירה ותיעוד המקרה, נשלח חוקר לבית החולים שגבה את עדותו של הקורבן. הוא תיאר כיצד החשוד זינק לפתע לעברו ופצע אותו באמצעות סכין באזור הצוואר".

כמו כן, ציינה טולדנו כי המשטרה קיבלה סיוע מרב בית הכנסת. "הוא קישר אותנו לעדים שראו את המתרחש. פה גם המקום לשבח אותם על התושייה שהפגינו כשהשתלטו על החשוד עד להגעת השוטרים", אמרה. "אנחנו נמצאים כעת בחג החנוכה, ואפשר לומר שבמקרה הזה היה נס, כי זה יכול היה להיגמר בפציעה קשה יותר, במיוחד כאשר מדובר בחתך באזור הצוואר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully