וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנדבק בקורונה: ח"כ דוד ביטן אושפז עם קשיי נשימה

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 8:21

ביטן בן ה-60, שאובחן לפני שישה ימים ונמצא בקבוצת סיכון, פונה לטיפול נמרץ בביה"ח תל השומר. מצבו מוגדר בינוניו והוא נעזר בסיוע נשימתי. הפעם האחרונה בה שהה בכנסת הייתה ב-2 בדצמבר, אך מאז הוא השתתף בטקס יחד עם נתניהו ושרים נוספים בממשלה לכבוד העולים מאתיופיה

בווידאו: פרופ' אש קורא לכולם להתחסן/עריכה: טל רזניק

ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שנדבק בשבוע שעבר בקורונה, אושפז הלילה (ראשון) במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים תל השומר עקב קשיי נשימה. מצבו מוגדר בינוני, והוא נעזר בסיוע נשימתי.

ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, אובחן כחולה מאומת לפני כשישה ימים. בחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע אז: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

משפחתו של ביטן הבהירה הבוקר כי מאז חלה בנגיף, חבר הכנסת טופל בביתו. עוד מסרו כי "בעקבות ירידה מסוימת במדד החמצן בדם, החליטה המשפחה בהתייעצות עם רופא להעבירו לבית החולים לטיפול צמוד יותר".

ח"כ דוד ביטן, הגשת הרשימות לועדת הבחירות, 1 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
אחד מיועציו נמצא אף הוא חיובי לנגיף. ביטן/ראובן קסטרו

הפעם האחרונה בה חבר הכנסת שהה במשכן הייתה ב-2 בדצמבר, אך מאז הוא השתתף בטקס יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרים נוספים בממשלה לכבוד העלאת העולים מאתיופיה. כמו כן, נמצא כי גם אחד מיועציו של ביטן נמצא חיובי לקורונה.

עוד בוואלה!

10 ימים לפיזור הכנסת: המפץ של סער מרחיק סיכוי לפשרה על התקציב

לכתבה המלאה

ביטן מאשר שנדבק, לפני שישה ימים:

בעקבות הודעתו, חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה (הליכוד) ושרת התפוצות עומר ינקלביץ' (כחול לבן) נכנסו לבידוד, לאחר ששהו בקרבתו. מלבד חברי הכנסת, גם מנהלת סיעת הליכוד, עליזה בראשי, נכנסה לבידוד.

בלשכת נתניהו הודיעו כי ראש הממשלה לא נדרש בבידוד, מאחר ושהה זמן קצר מאוד בקרבתו של ביטן במהלך הטקס להעלאת יהודי אתיופיה, וכי מדובר היה באירוע בשטח פתוח ועם מסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully