וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגין נגד נתניהו נדרס למוות בתאונת דרכים בכניסה לסביון

דרור סופר בן ה-82 נפגע ממכונית בעת הפגנה שנערכה בכניסה ליישוב נגד השחיתות השלטונית, ומותו נקבע כעבור זמן קצר בבית החולים. סופר הוא אביה של עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל. ממשפחתו נמסר כי "הוא הפגין מדי שבוע למען הדמוקרטיה והמדינה שכל כך אהב"

בווידאו: עצורים בהפגנות נגד נתניהו זה השבוע ה-24/צילום: רוני כנפו

בן 82 נדרס הערב (שבת) למוות במהלך הפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית, סמוך לכניסה לסביון. הקשיש, דרור סופר, נפגע מרכב ונפצע באורח אנוש, וצוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הנהגת הפוגעת, צעירה בשנות ה-20 לחייה, נחקרה במשטרה ושם נשלל החשד לפגיעה מכוונת מצידה.

סופר הוא אביה של עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל. ממשפחתו נמסר כי "דרור סופר הוא יליד ירושלים משנת 1938. היה בגרעין נח"ל, עבד כאדריכל עצמאי. איש טוב לב, נדיב, צנוע ואוהב אדם". עוד ציינו במשפחה כי סופר, שהוא אב לשלוש בנות וסב לשבעה נכדים, "הפגין מדי שבוע למען הדמוקרטיה ולמען המדינה שכל כך אהב".

דרור סופר, מפגין בן 82 נגד נתניהו, נדרס למוות בחטיבת אלכסנדרוני בקריית אונו, סמוך לכניסה לסביון. 5 בדצמבר 2020. צילום באדיבות המשפחה, אתר רשמי
"איש טוב לב, נדיב, צנוע ואוהב אדם". המפגין שנדרס, דרור סופר/אתר רשמי, צילום באדיבות המשפחה

פרמדיקית מד"א עליסה שומנסקי וחובש על אופנוע מד"א יוסף נהון סיפרו: "היינו בסמוך למקום והזעיקו אותנו לתאונה. ראינו גבר שוכב על הכביש ובסמוך רכב פרטי עם שמשה מנופצת, הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה". הם הוסיפו: "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. בדקנו גם את נהגת הרכב - צעירה בשנות ה-20 לחייה - שלא נזקקה לטיפול".

מהמשטרה נמסר כי "בוחני התנועה של משטרת ישראל בודקים את נסיבות התאונה. אין מדובר בפגע ברח ולא עולה חשד לפגיעה מכוונת".

עוד בוואלה!

אלפים מפגינים נגד נתניהו בירושלים; 20 נעצרו בחשד להפרת סדר

לכתבה המלאה
מפגין בן 82 נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגע מכלי רכב בצומת סביון, מצבו קשה. צילום : תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה בכניסה לסביון, הערב/אתר רשמי, צילום : תיעוד מבצעי מד"א

במהלך המחאה הערב, הנערכת זה השבוע ה-24 ברציפות. אלפי בני אדם השתתפו בהפגנה המרכזית שנערכה סמוך למעון ראש הממשלה בכיכר פריז שבירושלים, כשכמו בכל שבוע הקדימו אותה מפגינים בצמתים, גשרים ומחלפים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully