וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך בית המדרש, בזמן שיעור תורה: רב מלוד נאשם במעשי מין בנערים

3.12.2020 / 13:22

לרב נתנאל דרעי מיוחסים מעסי סדום בשלושה תלמידים שלו, בחלק מהמקרים במשך כמה שנים, כשהיו בגילאי 17-13. על פי כתב האישום, דרעי ציין בפני הנערים כי קרבתם אליו "תעניק להם מעמד גבוה", וכי הוא עתיד לשדכם עם אחת מבנותיו

בווידאו: נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות, מובל למעצר/מערכת וואלה! NEWS

הרב נתנאל דרעי הואשם היום (חמישי) בעבירות של מעשה סדום בשלושה תלמידים שלו, בחלק מהמקרים במשך כמה שנים, כשהיו בגילאי 17-13. על פי כתב האישום, האירועים התרחשו בבית המדרש, שם העביר דרעי, בן 39 מלוד, שיעורי תורה לנערים - הנמנים על הקהילה שהוא מנהיג בעיר. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום כל ההליכים נגדו.

מהחדר שבו העביר שיעורי תורה הייתה גם גישה לחדר מנוחה פנימי עבור הנאשם, ובו גם מיטה - ושם, כך נטען, נעשו המעשים המיוחסים לו. על פי כתב האישום, דרעי ציין בפני הנערים כי קרבתם אליו "תעניק להם מעמד גבוה", וכי הוא עתיד לשדכם עם אחת מבנותיו. עוד נטען כי הנערים נענו לכל דרישותיו של דרעי, מתוך יראת כבוד כלפיו לאור מעמדו בעיני בני משפחותיהם.

הרב נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות מובל למעצר. -, אתר רשמי
הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. הרב נתנאל דרעי/אתר רשמי, -

עו"ד רעות אבירי, שהגישה את כתב האישום, ציינה בבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים את "מעשיו של המשיב ונסיבות ביצוע העבירות, ובכלל זה משך התקופה הארוכה, ברצף ולאורך כחמש שנים כלפי שלושה מתלמידיו, בעת שהיו קטינים, תדירות ביצוע העבירות, חומרתן והכסות הדתית הלגיטימית שניסה לשוות להן, תוך ניצול מעמדו בקהילה אליה משתייכים... ותוך הבטחה כי קירבה זו תזכה אותם במעמד גבוה בקהילתם".

עו"ד אבירי טענה כי קיים יסוד סביר לשער שנשקפת ממנו סכנה למתלוננים נגדו. "המשיב הינו רב ומנהיג של קהילה סגורה וקטנה ובעל מעמד, כח והשפעה אדירים בקהילה, ומטבע הדברים, קיים חשש ממשי שהמשיב או מי מבני הקהילה ינסו לשבש הליכי משפט ואף להפעיל לחץ על משפחות המתלוננים", נכתב בבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully