וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזק החשד לעבירות מין של הרב מלוד בתלמידיו: "ניצל את מעמדו והשפעתו"

22.11.2020 / 22:20

מעצרו של הרב נתנאל דרעי, שמנהל קהילה גדולה של חסידי ברסלב בלוד, הוארך ב-4 ימים לאחר שהוגשו נגדו תלונות מצד 3 מתלמידיו. השופטת קבעה כי חומרי החקירה מבססים את החשד נגדו. במשטרה חושדים שהרב תקף קטינים נוספים, ורבנים בעיר קראו לציבור למסור כל מידע שברשותם

בווידאו: נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות, מובל למעצר/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של הרב נתנאל דרעי מלוד, החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידיו. דרעי, בן 39 ואב ל-14 ילדים, מנהל את אחת הקהילות הגדולות של חסידות ברסלב בעיר. דרעי נעצר לפני תשעה ימים לאחר שלתחנת המשטרה בלוד הגיעו שלושת התלונות של תלמידים בני 14, 16 ו-19, שטוענים כי הרב ביצע בהם מעשים מגונים ומעשי סדום.

מפרטי החקירה עולה כי המעשים בוצעו לכאורה על ידי הרב במשך ארבע שנים. מנגד, טוענים עורכי דינו של דרעי, שרון נהרי וזאב לקט, כי "מרשנו מכחיש בתוקף את כל החשדות נגדו". לדברי עורכי הדין, "אחד הנערים ביקש שידוך עם ביתו של הרב, ולאחר שסירב החלו להפיץ עליו שמועות זדוניות".

גורם המעורה בפרטי החקירה, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי מלבד שלושת התלונות שהוגשו במשטרה, חושדים כי הרב ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בכוח בקטינים נוספים מהקהילה, שאליהם מנסים החוקרים להגיע. בצעד חריג, כמה רבנים הוציאו צו המורה למי שנפגע ממעשיו של דרעי להתלונן עליו במשטרה.

הרב נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות מובל למעצר. -, אתר רשמי
"קיבלנו עדויות שהן בגדר יהרג ואל יעבור". הרב נתנאל דרעי/אתר רשמי, -

"קיבלנו עדויות קשות, שהן בגדר יהרג ואל יעבור לגבי הרב נתנאל דרעי מלוד", נכתב בפשקוויל שפורסם בעיר. "כמו כן, שמענו הקלטות וראינו מסמכים בעניין הנ"ל". בהמשך הפשקוויל שפורסם, קוראים הרבנים לציבור למסור כל מידע שיש בידם למשטרה.

שופטת השלום בראשון לציון זהר סגל דיבון שנחשפה לחומרי החקירה החסויים, כתבה בהחלטתה כי "חומרי החקירה שנאספו מבססים חשד סביר לפיו החשוד ביצע את המיוחס לו". עוד קבעה השופטת כי "נשקפת מן החשוד מסוכנות גבוהה. מתיק החקירה עולה חשד לביצוע עבירות קשות נגד קטינים המלוות בכוח, תוך ניצול מעמדו ותפקידו, ויכולת ההשפעה שלו על הסובבים אותו".

עוד בוואלה!

רב ממרכז הארץ נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמידיו

לכתבה המלאה
הפשקוויל  שהופץ נגד הרב נתנאל דרעי, החשוד בפגיעה קשה בתלמידים לאורך שנים רבות מובל למעצר. -, אתר רשמי
הפשקוויל שהופץ נגד הרב החשוד בפגיעה בתלמידיו/אתר רשמי, -

השתלשלות האירועים החלה לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על קטטה שפרצה בשעות הבוקר במוסד התורני של הרב בלוד. שוטרים שהגיעו למקום עיכבו לחקירה שניים מהמעורבים בקטטה, ולאחר מכן הם שוחררו.

זמן קצר לאחר מכן הגישו שניים מתלמדיו של הרב, אחד מהם קטין, תלונה בגין מעשים מגונים. זמן קצר לאחר מכן חוקרי משטרה הגיעו למתחם בו מתגורר הרב, ועצרו אותו בחשד למעשים. מעצרו הוארך מעת לעת וגורמים המעורים בפרטים סבורים כי כבר בימים הקרובים תוגש נגד הרב הצהרת תובע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully