וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר דקר את אחיו, אמו וגיסתו בי-ם; בני הזוג נפצעו באורח בינוני והאם קל

שוטרים שהוזעקו לדירה בשכונת רמת בית הכרם בעיר בשל קריאות מצוקה, איתרו במקום את החשוד ועצרו אותו בכוח לאחר שנאלצו לפרוץ לבית. צוותים רפואיים פינו משם את האח ואשתו, כבני 30, שנמלטו מהזירה עם בתם הפעוטה, ואת האמא בת ה-45

בווידאו: שני בני משפחה נפצעו קשה מדקירות בירושלים/צילום: מד''א, עריכה: אסף דרורי

גבר נעצר היום (שישי) בחשד שדקר שלושה מבני משפחתו ברחוב משה קול בירושלים. מצבם של שניים מהם, אחיו וגיסתו של הדוקר, מוגדר בינוני. אמו, כבת 45, נפצעה באורח קל. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד. בזירה נכחה גם פעוטה שפונתה מהמקום ללא פגע. כלל הפצועים, והתינוקת עמם, פונו לבית החולים שערי צדק בעיר.

בני הזוג, כבני 30, נמלטו מהבית כשהפעוטה בידיהם וחברו לכוחות מד"א שהוזעקו בינתיים לזירה בשכונת רמת בית הכרם בעיר. בינתיים, החשוד בדקירה נותר עם אמו בתוך הבית וככל הנראה המשיך במעשיו.

השוטרים שהוזעקו למקום פרצו לדירה למשמע קריאות מצוקה שבקעו ממנה. הם מצאו במקום את קרוב המשפחה ועצרו אותו בחשד כי תקף את השלושה. לדברי המשטרה, הוא התנגד למעצרו ונוטרל לאחר מאבק.

אירוע אלימות בירושלים בו נפצעו קשה גבר ואישה כבני 30. 27 בנובמבר 2020. מד"א
הזירה בירושלים, היום/מד"א

פרמדיק מד"א שהיה בזירה, ליאור לוי, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו את הגבר והאישה יושבים בסמוך לכיכר ברחוב כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון ופעוטה שבכתה והייתה על הידיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים הסמוך".

הוא סיפר כי הפעוטה שהייתה עמם נבדקה גם היא, אך לא נזקקה לטיפול רפואי. "בהמשך ביצענו סריקות באזור ואיתרנו אישה כבת 45 שסבלה מפציעה קלה, חבשנו אותה ופינינו אותה במצב קל לבית החולים", הוסיף לוי.

מאוחר יותר, עדכן בית החולים שערי צדק כי מצבם של השניים התייצב, ומוגדר כעת בינוני.

בית החולים שערי צדק, פברואר 2015. מור שאולי
מבית החולים נמסר כי מצבם של השניים התייצב. המרכז הרפואי שערי צדק בי-ם/מור שאולי

זהו הדיווח השני על אירוע אלימות במשפחה בתוך יממה בלבד. אמש פורסם כי נורית שמייב, תושבת פרדס חנה בת 36, חשודה כי הציתה את בן זוגה לשעבר, בן 29 מהיישוב, שנפגע באורח קשה. על פי החשד, לימור ג'נח, קרובת משפחתה מבנימינה, סייעה לשמייב בשיבוש הליכי החקירה נגדה. הן הובאו אמש לבית משפט השלום בחדרה, ומעצרה של שמייב הוארך בחמישה ימים בעוד ג'נח שוחררה בשעות הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully