וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח ירק - המוכר דקר במברג: סכסוך בחנות בחיפה הסתיים בתקיפה קשה

17.11.2020 / 22:50

לקוח בחנות ירקות התלונן על איכות הסחורה, ובעקבות זאת התפתח עימות אלים בינו לבין בעל המקום. במהלך הקטטה בעל העסק דקר בעינו את הלקוח, שהובהל לבית החולים. הדוקר מואשם בתקיפה ולא מכחיש זאת, אך טוען כי פעל לצורכי הגנה עצמית בלבד

בווידאו: הלקוח שהתלונן חטף מברג בעין/עריכה: טל רזניק

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש השבוע כתב אישום נגד בעל חנות ירקות בחיפה, בגין תקיפת לקוח שהתלונן על איכות הסחורה. לפי כתב האישום, הלקוח, אנטון, נכנס לחנותו של אמיר כיאל לפני שבועיים, התלונן על המנה שהזמין ועל מחירה, וירק אותה מפיו בפתח החנות.

בעקבות זאת פרץ ויכוח, במהלכו המוכר דחף את הלקוח - שבתגובה שבר מטאטא וזרק את שבריו על כיאל. הוא זרק אותם תוך שהוא אוחז באגרופן קטן עשוי פלסטיק המותקן לצרור המפתחות שלו, והשניים המשיכו להתווכח. עוד עולה מכתב האישום, כי כיאל נכנס לחנות, נטל סכין יפנית ויצא לכיוונו של אנטון כשהשניים ממשיכים לצעוק האחד על השני.

לפי כתב האישום, אלכסנדר, בעל החנות השכנה ואחיו של אנטון, סגר את החנות במטרה להרגיע את הרוחות ועזב את המקום לביתו. אז, גם אנטון החל מתרחק מהחנות.

ניסיון הרצח, בו בעל חנות ירקות בחיפה תקף לקוח שהביע אי-שביעות רצון מהסחורה בהדר הכרמל. צילום מסך, אתר רשמי
הקטטה בין בעל החנות והלקוח/אתר רשמי, צילום מסך

חקירת המשטרה העלתה כי אז הבחין כיאל באנטון כשהוא חולף על פני החנות, התקרב אליו עם מברג תוך שאנטון המאוים שאל אותו לפשר מעשיו, והשליך עליו כמה פחיות שימורים שהיו בשקית שאחז בידו. על פי כתב האישום, וכפי שניתן לראות מסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS, כיאל החל לרדוף אחריו, השיג אותו לאחר מרחק קצר ודקר אותו פעם אחר פעם - שתי דקירות בחזה ואחת בעין.

עוד בוואלה!

הכתובת הייתה על הקיר, אך יחס הרשויות לרביע כנאענה היה סלחני ורשלני

לכתבה המלאה

אנטון הצליח לחמוק ממנו ופונה לבית החולים רמב"ם בעיר במצב קשה, עם דימום בחזה ובגולגולת ושבר בארובת העין. הוא שוחרר מבית החולים רק שישה ימים לאחר מכן.

כיאל, נטול עבר פלילי, נעצר עוד ביום האירוע ונחקר בתחנת חיפה. הוא נאשם בגין חבלה חמורה בכוונה מחמירה. הוא לא מכחיש כי תקף את הלקוח, אבל טוען כי עשה זאת לצרכי הגנה עצמית באגרופיו בלבד, ללא שימוש בסכין או חפץ חד אחר. הוא גם טוען כי מאז ממשיכים להתנכל לחנותו. משפחתו הגישה ביום ראשון תלונה במשטרה.

היכל בית המשפט חיפה. יואב איתיאל, אתר רשמי
"הנאשם הוא הקרבן". בית המשפט בחיפה/אתר רשמי, יואב איתיאל

במקביל להגשת כתב האישום מבקש התובע, עו"ד יניב זוהר, את הארכת מעצרו של כיאל עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. השופט ניצן סילמן יקיים דיון לגופה של הבקשה ביום חמישי, ובינתיים, לאחר שלמד את הודאתו של כיאל במשטרה וצפה בסרטון המדובר, בהסכמה בין סנגורו, עו"ד יוסף חורי, הלומד את תיק החקירה לבין עו"ד יוסי גימפל מהפרקליטות, הוא האריך את המעצר עד החלטה אחרת.

עו"ד יוסף ח'ורי אמר בתגובה כי "מדובר באירוע מצער, אשר בו הנאשם הוא הקרבן למעשה ונתון זה יוכח בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully