וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרשרת יהלומים של תושבת מרכז הארץ הופקדה במשטרה - ונעלמה

14.11.2020 / 22:00

האישה הגישה תלונה על גניבת התכשיט היוקרתי, לאחר שגילתה כי נגנב על ידי עוזרת הבית שלה. היא נתבקשה להפקיד את השרשרת בתחנה לצורכי חקירה, וכעת אבדו עקבותיה. "מצאתי אותה בעצמי והעלימו לי אותה", טענה. המשטרה: "בוצעו כל הפעולות הנדרשות"

בווידאו: תיעוד חולית גנבים שהטילה את אימתה על הדרום בפעולה ובמעצר/צילום: דוברות מג"ב

שרשרת יהלומים יוקרתית, השייכת לאישה ממרכז הארץ, נעלמה מתחנת המשטרה לאחר שהופקדה לצורך חקירה. האישה, כבת 60, גילתה כי עוזרת הבית שעבדה אצלה גנבה אותה מביתה, ובהמשך נתבקשה להפקיד אותה בתחנה. לאחר שנסגר התיק נגד העוזרת, ביקשה מהמשטרה לקבל אותה בחזרה, וגילתה כי התכשיט נעלם.

הכול התחיל כשהאישה הגישה תלונה במשטרה לפני כשנה לאחר שגילתה כי השרשרת, שהייתה שייכת לאמה, נגנבה מביתה יחד עם תכשיטים נוספים וכסף. לאחר שחשדה בעוזרת הבית שלה, היא התעמתה איתה והשיבה לעצמה חלק מרכושה, כולל השרשרת. חוקרי המשטרה ביקשו ממנה להפקיד את השרשרת בתחנת המשטרה לצורכי חקירה, ולבסוף סגרו את התיק נגד העוזרת מחוסר ראיות.

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
השיבה לעצמה את השרשרת ללא עזרת המשטרה/ראובן קסטרו

האישה סיפרה כי תחילה העבירו אותה במשטרה בין המחלקות השונות כשביקשה לקבל בחזרה את שרשרת היהלומים שלה. כשהתעקשה לקבל תשובה, הודיעו לה כי השרשרת שהופקדה נעלמה ולא ידעו לספק הסבר לכך. קצין שמונה על בדיקת המקרה סירב לספק לה מידע והפנה אותה לייעוץ המשפטי של המשטרה, כדי שתגיש תלונה נגד צוות החקירה שאיבד את השרשרת. לפני כחודש שלחה מכתב תלונה למחלקה המשפטית, ועד היום לא נענתה.

"לא מספיק שלא הגישו תלונה נגד העוזרת שגנבה ממני תכשיטים שעד היום לא הושבו לי, גם את השרשרת שהצלחתי להחזיר בכוחות עצמי, המשטרה הצליחה להעלים לי", אמרה האישה. "לא חוזרים אליי, מטרטרים אותי מאחד לשני ורומסים את הזכויות שלי".

עוד בוואלה!

שופט בחיפה: למשטרה אין נוהל מסודר לקליטת מזומנים מעצירים, כך שלא ייגנבו

לכתבה המלאה

המשטרה: "בוצעו כל הפעולות הנדרשות"

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה אשתקד, נפתחה חקירה במהלכה אותרה החשודה במעשה, נחקרה במשטרה והכחישה את המיוחס לה. במסגרת החקירה בוצעו כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת. יודגש כי אחסון ושמירת מוצגים מבוצעת במשטרה בהליך מוקפד וסדור, ולכן נוכח טענת המתלוננת כי מסרה שרשרת כראיה ולא קיבלה אותה חזרה, מונה קצין בודק על מנת לברר את המקרה לעומקו ולטפל בו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully