וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שם הסוהרת החשודה שניהלה רומן עם אסיר והבריחה לכלא סמים

26.11.2020 / 16:00

לדברי גורם המעורה בחקירה, ניצן רז, בת 24 מחריש, הודתה בחקירה כי החדירה בעבר מוצרים לתאו של האסיר - שמכחיש קשר רומנטי איתה. כמו כן, הסוהרת הכחישה שידעה שהוסלק חשיש בעוגה שהעבירה על פי החשד עבור אסיר אחר. היא חשודה בלקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וסחר בסמים

בווידאו: להב 433 תפתח בחקירה נגד הסוהרת שננעלה בתא עם 2 אסירים בכלא צלמון/צלמי וואלה! NEWS

ניצן רז, בת 24 מהיישוב חריש, היא הסוהרת מכלא "הדרים" שנעצרה אתמול בחשד שניהלה רומן עם אסיר, החדירה לכלא עוגה ובה שמונה אצבעות חשיש במשקל 104 גרם ועוד עשרות כדורים שחשודים כסמים, ותכננה להעביר לאסירים שני בקבוקוני אלכוהול - כך הותר היום (חמישי) לפרסום.

רז התגייסה לשב"ס כחיילת בשנת 2015, ונשארה לעבוד בארגון כסוהרת לאחר שחרורה מהצבא. היא חשודה בלקיחת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים וסחר בסמים. מעצרה הוארך הבוקר בשישה ימים, וכך גם מעצרם של האסירים - שריף אבו גאלי, תושב יפו בן 30, המרצה עונש על סחר בנשק ועבירות סמים ורכוש, וליאור גלם שנכלא בעקבות ניסיון רצח.

"החקירה אומנם בראשיתה אך כבר עכשיו עולים ממצאים חמורים שמבססים את החשדות נגדה. בימים הקרובים צפויים להיחקר גורמים נוספים", הוסיף גורם המעורה בפרטים.

ניצן רז, הסוהרת מכלא הדרים החשודה שניהלה קשר רומנטי עם אחד האסירים. ----, אתר רשמי
מכחישה שידעה שהוסלקו סמים בעוגה. רז/אתר רשמי, ----

החקירה מתנהלת ביחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433. גורם המעורה בפרטים סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי רז נשברה בחקירה וסיפרה למשטרה שהיא התאהבה באסיר אבו גאלי, ושהעוגה הייתה מיועדת לאסיר ליאור גלם.

לטענתה, היא כלל לא ידעה שבתוך העוגה הוסלקו סמים, וסיפרה כי זו הועברה לה על ידי שליח על אופנוע. לדברי הגורם, רז גם התוודתה בפני החוקרים כי בעבר הכניסה לתא של אבו גאלי מספר מוצרים, בהם כדורי שוקולד ודיאורדורנט, וזאת בניגוד לפקודות שב"ס.

גורמים בסביבת משפחת הסוהרת מספרים כי היא מתגוררת בחריש עם בן זוגה, שלא ידע דבר על המתרחש - וגילה על כך היום כשהגיע לבית משפט השלום בראשון לציון.

עוד בוואלה!

חשיש בעוגת יום הולדת: סוהרת חשודה בהברחת סמים וברומן עם אסיר

לכתבה המלאה
כלא הדרים. עידו שחם
"טענות שמבוססות על פיקנטריה צהובה". כלא "הדרים"/עידו שחם

עו"ד מיכאל סיבוני, שייצג את הסוהרת הבוקר בבית המשפט, מסר כי מרשתו שיתפה פעולה עם החקירה ומסרה גרסה מלאה ומפורטת. לדבריו, "לעניין העוגה טוענת שהפעילו עליה סוג של מניפולציה. היא לא ידעה מה יש בתוך העוגה". כעת היא מיוצגת על ידי עורכות הדין רויטל סבג וטליה גרידיש.

השתיים מסרו בתגובה כי "הדברים רחוקים שנות אור מלהיות נכונים כפי שהם מצטיירים באמצעי התקשורת. מרשתנו עברה לכל היותר עבירה שהינה בגדר עבירה משמעתית. הדברים יתבררו גם בבוא העת בבית המשפט. מרשתנו תמשיך לשתף פעולה בחקירה ולהשיב על כל שאלה שתישאל. אנו מאמינות שצדקתה תצא לאור ממש בזמן הקרוב".

פרקליטיו של אבו גאלי, עורכי הדין גלעד מנשה ונדב אלמוג, מסרו בתגובה כי "מרשנו מכחיש את החשדות שעלו נגדו. הן בקשירת הקשר להברחת הסם והן לגבי קיומו של קשר רומנטי עם הסוהרת. צר לנו שהיחידה החוקרת בוחרת לבסס את הטענות שלה על פיקנטריה צהובה ולא על ראיות מבוססות".

השופטת: "לא מדובר בפעם הראשונה"

השופטת זהר סגל דיבון אמרה כי מחומר החקירה עולה כי "החשודה קשרה קשר עם אחרים על מנת להחדיר סמים לכלא, ולא בפעם הראשונה. במהלך חיפוש שנתפס איתרו סמים בכמות לא מבוטלת שהוסלקו בתוך עוגה".

בהחלטה על הארכת מעצרה, קבעה השופטת כי לא השתכנעה מהטענה שהסוהרת נוצלה ולא ידעה מה מכילה העוגה. "לא מצאתי כי יש ממש בטענה כי החשודה נפלה קורבן תמים ונוצלה על ידי אחרים. מתיק החקירה עולה כי מדובר בחשודה אשר עובדת זה כשלוש שנים בשב"ס וזה כחודשיים וחצי באגף 6. עוד עולה כי ניהלה קשר רומנטי כזה או אחר עם אחד החשודים", כתבה.

משב"ס נמסר בתגובה כי "מידע שהגיע אל מודיעין שב"ס על זיהוי התנהגות חריגה של סוהרת המשרתת בבית מעצר 'הדרים', הוביל לחקירה סמויה שהפכה לגלויה עם מעצרה של הסוהרת אמש, על ידי אנשי יאח"ס. היא נעצרה טרם כניסתה למתקן הכליאה, בחשד שניסתה להחדיר חומרים אסורים לשני אסירים שגם הם נעצרו על ידי המשטרה. החקירה מתנהלת על ידי גורמי יאח"ס והמשטרה".

עוד נמסר כי "שב"ס ימשיך לפעול בכל האמצעים לאיתור פעילות לא ראויה מקרב אנשי סגל, ויפעל בכל הכלים העומדים לרשותו לסכל נסיונות החדרת ציוד אסור לבתי הכלא".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully