וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם החשודה ברצח התינוק שוחררה למעצר בית: "הדוח הפתולוגי הביא שינוי דרמטי"

23.11.2020 / 16:59

החשודה בהתעללות שהביאה למותו של התינוק בן הארבעה חודשים בדרום תשהה בבית הוריה למשך שבעה ימים. החלטת בית המשפט הגיעה בעקבות הגעת ממצאי הדוח הפתולוגי, שהראה כי האם לא הייתה נוכחת בעת שנגרמו החבלות: "חוות הדעת הכשירה את שחרורה בתנאים מגבילים"

בווידאו: האם החשודה ברצח התינוק שוחררה למעצר בית/צילום: ניב אהרונסון

האם החשודה ברצח תינוק בן ארבעה חודשים בדרום שוחררה היום (שני) למעצר בית בעקבות ממצאי הדוח הפתולוגי. היא תשהה בבית הוריה בבאר גנים למשך שבעה ימים, בתנאים מגבילים ובהסכמת המשטרה. מהממצאים עלה כי החבלות שהביאו למותו של התינוק אינן ישנות, והפגיעה אירעה באותו היום שהוא הובא לבית החולים, בעוד האם שהתה מחוץ לביתם.

בפתח הדיון בבית משפט השלום באשקלון הוגשה לפני בקשה להארכת מעצרה של האם עד הגעת הדוח מהמכון לרפואה משפטית אבו כביר, אך במהלכו הגיעה חוות הדעת, שאינה סופית, שאפשרה שחרורה בתנאים מגבילים. בדיון התייצבו הוריה של החשודה והסכימו לפקח על תנאי שחרורה. "הדוח הביא שינוי דרמטי", קבעה השופטת.

בית משפט השלום באשקלון, דצמבר 2016. בני בן סימון
"שינוי דרמטי". בית משפט השלום באשקלון/בני בן סימון

עורך דינה של האם, ניר עמרני, בירך על ההחלטה. "אני שמח שבית המשפט הורה על שחרורה של האם בהסכמת המשטרה ולאחר הדוח הפתולוגי הראשוני. אנחנו בטוחים בחפותה של האם ואנחנו כואבים את מותו של התינוק. בני המשפחה מלווים את האם ומחבקים אותה בשעתה הקשה".

ביום שישי הובא התינק למנוחות בבית העלמין ניצן, והוריו הגיעו להלוויה בליווי שוטרים. האב הגיע בעודו באזיקים, ואילו האם לא הייתה אזוקה.

ערב קודם לכן הוארך מעצרם של ההורים. החשדות נגדם הוחמרו לאחר שנקבע מותו של התינוק, וכעת עומדים על רצח חסר ישע, התעללות ותקיפת קטין וגרימת חבלה. השופטת קבעה כי ההורים היו מודעים למצבו של התינוק ולסימנים שעל גופו וכי התינוק עבר התעללות זמן ממושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully