וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הקריות יצא לשיט בקיאק בחוף אכזיב - וחצה את הגבול ללבנון

20.11.2020 / 14:23

צוות שיטור ימי בשיתוף עם כוחות חיל הים הוזעקו לאזור החוף בעקבות דיווח על גבר בשנות ה-30 לחייו שהגיע עם כלי השיט בסמוך לגבול. לאחר איתורו הוא עוכב לחקירה בחשד כי חצה את הגבול שלא כדין. המשטרה: "יש להימנע מקרבה לקו הגבול הימי בראש הנקרה שהינו שטח צבאי סגור"

בווידאו: תושב הקריות יצא לשיט בקיאק באכזיב וחצה את הגבול ללבנון/צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: אסף דרורי

תושב הקריות בשנות ה-30 לחייו יצא היום (שישי) לשיט בקיאק בחוף אכזיב, וחצה בשוגג את הגבול לשטח לבנון. יחידת השיטור הימי הוזעקה אל החוף בעקבות הדיווח והשיבה את הגבר לשטח ישראל.

עם קבלת הדיווח, צוות השיטור הימי בשיתוף עם כוחות חיל הים פתחו בסריקות אחר החותר - בסיומן אותר בסמוך לשטח לבנון. הגבר עוכב לחקירה בתחנת משטרת נהריה בחשד כי חצה את הגבול שלא כדין.

"המשטרה מבקשת מהאזרחים לנהוג באחריות ולהימנע מקרבה לקו הגבול הימי באזור ראש הנקרה שהינו שטח צבאי סגור", נמסר.

תיעוד מתושב הקריות בשנות ה-30 לחייו שעוכב לחקירה לאחר שחצה את קו הגבול לשטח לבנון בשייט עם קיאק בחוף אכזיב. 20 בנובמבר 2020. צילום מסך, אתר רשמי
עוכב לחקירה. תושב הקריות שחתר לגבול לבנון/אתר רשמי, צילום מסך

מקרה דומה אירע בשנת 2011, אז, על פי דיווחים, אזרח ישראלי נעצר על ידי צבא לבנון לאחר שחצה בשחייה את הגבול והגיע מאזור החוף בנהריה אל אזור נאקורה. בעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" דווח כי האזרח, אחמד ג'מאל דעיף, לבש חליפת צלילה בעת שנעצר, ונלקח לחקירה על ידי כוחות הביטחון במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully