וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עבר בהצלחה בדיקה שגרתית במערכת העיכול; רופאיו: "בריאותו מצוינת"

20.11.2020 / 10:20

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי בסקירה נמצאו שני פוליפים קטנים במעי הגס שהוסרו בשלמותם. כמו כן ביצע נתניהו בדיקות מעבדה מקיפות, שתוצאותיהן יצאו תקינות. במהלך ההליך שר הביטחון גנץ מילא את מקומו של ראש הממשלה

בווידאו: נתניהו מעדכן ששוחח עם הנשיא פוטין על אפשרות הבאת חיסון מרוסיה/צילום: לע"מ, עריכה: עמית שמחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הבוקר (שישי) בהצלחה בדיקה שגרתית במערכת העיכול. מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי בבדיקה נמצאו שני פוליפים קטנים במעי הגס שהוסרו בשלמותם, ובסיומה שב נתניהו לפעילות מלאה.

בתום הבדיקה רופאו האישי של ראש הממשלה, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ', מסר עדכון רפואי לשנה האחרונה. "כל הבדיקות שבוצעו כולל בדיקות מעבדה מקיפות כמו סוכר, כולסטרול, תפקודי כבד, תפקודי כליות, ברזל, ויטמנים ובדיקות נוספות יצאו תקינות לחלוטין. לחץ הדם תקין", אמר ד"ר הרמן ברקוביץ'. "ראש הממשלה ממשיך להיות במעקב רופא אף-אוזן-גרון עקב היצרות מעת לעת של מערות האף. לסיכום, מצב בריאותו של ראש הממשלה הוא מצוין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה בירושלים ב-29 בדצמבר 2019. רויטרס
בריאותו תקינה. נתניהו/רויטרס

הבדיקה נערכה בבית החולים שערי צדק בירושלים על ידי מנהל מחלקת גסטרו פרופ' ערן גולדין, ד"ר דב ונגרובר והמרדים פרופ' יעקב גוזל. זאת, תחת ליווי רופאו האישי של ראש הממשלה. במהלך ההליך, שבוצע תחת טשטוש, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ מילא את מקומו של נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully