וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בדרכו למפגש עם בת 12: תושב עכו מאושם בעבירות מין ברשת

18.11.2020 / 16:48

בן 32, תושב עכו, שלח מסרים מיניים וסרטונים פורנוגרפיים לילדות ומואשם בהטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה בנסיבות אינוס ואיומים. גורמים במשטרה לוואלה! NEWS: נוכח היעדר מסגרות חינוכיות הילדים חשופים יותר לעבריינות מין

בווידאו: תיעוד מעצר חשוד במעשי פדופיליה בדרכו למפגש עם בת 12/צילום: דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש נגד תושב עכו, גבר בן 32, בגין מעשי פדופיליה בילדה בת 12. האישום הוגש ביום שני האחרון לבית המשפט המחוזי בנצרת, וכולל עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס, הטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה בנסיבות אינוס ואיומים.

הנאשם, מועתז חסארמה, נעצר יחד עם אחיו לפני כמה ימים על ידי המשטרה במבצע מתוכנן, לאחר שקודם לכן שלח לבת ה-12 מסרים מיניים וסרטונים פורנוגרפיים. על פי כתב האישום, הגבר נהג לשלוח לילדות תמונות של איבר מינו וסרטונים הכוללים תכנים מיניים בוטים בהם הופיע ביחד עם צעירה בשנות ה-20 לחייה. הנאשם אף ביקש מהילדות לשלוח לו תמונות אינטימיות שלהן. מעצרו הוארך כמה פעמים עד להגשת כתב האישום, בעוד אחיו שוחרר לביתו מאחר שנמצא כי לא ידע על מעשיו של הנאשם.

מועתז חסארמה, חשוד במעשי פדופיליה. דוברות משטרת ישראל
נאשם בעבירות מין, מועתז חסארמה/דוברות משטרת ישראל

במהלך החקירה, שהחלה באמצע חודש אוקטובר, התגלה כי החשוד פנה לעשרות ילדות ברחבי הארץ, בעיקר ברשת החברתית אינסטגרם. בעקבות זאת פורסמה תמונתו בתקשורת על מנת לאתר מקרים נוספים ולעודד את הנפגעות להגיש תלונות. עם התקדמות החקירה עלה כי החשוד השתמש במספר רב של פרופילים מזויפים, חלקם אף של ילדות, ובאמצעותם יצר קשר עם הקורבנות, בגילאי 12-15.

הפרשה החלה כשאמא ממרכז הארץ גילתה עירנות והבחינה כי נער, המכנה עצמו בשם "אדם", מטריד מינית את בתה בת ה-13 באפליקציית אינסטגרם, וילדות נוספות שעמן בתה הייתה בקשר. האם הודיעה על כך להורי הילדות האחרות. נוכח הדברים ביקשה אם לבת 12 מעפולה לראות את ההתכתבויות שלה בטלפון הנייד, ושם נחשפה לתכנים מיניים בוטים. עוד באותו היום הגישה האם תלונה בתחנת המשטרה בעפולה.

עוד בוואלה!

קלינאי תקשורת מהצפון חשוד במעשה מגונה במטופלת בת חמש

לכתבה המלאה
התכתבויות של חשוד בפדופיליה. ללא, עיבוד תמונה
התכתבות של הנאשם עם אחת הקטינות/עיבוד תמונה, ללא

עם הגשת התלונה פתחו חוקרי יחידת הסייבר של משטרת מחוז צפון, יחד עם מוקד 105 של משטרת ישראל, בחקירה מקיפה במטרה להתחקות אחר זהות המטריד העומד מאחורי דמותו של "אדם", המציג תמונה של נער צעיר.

עם הגילוי כי "אדם" הוא חסארמה, החוקרים החלו במעקב אינטרנטי אחריו וגילו כי הוא מנסה לעודד ילדה נוספת בת 12, חברתה של המתלוננת, להיפגש עמו. החוקרים פנו אל הנערה ותיאמו פגישה ליום שלמחרת בין שתי הילדות לחשוד. הפגישה נקבעה להיערך בגן ציבורי בעפולה, והחשוד הגיע למקום עם אחיו כשבדרך היה בקשר טלפוני עם הבנות ששהו עם חוקרי משטרה. משהגיעו החשוד ואחיו לגן הציבורי, זינקו עליהם חוקרי ימ"ר ועצרו אותם.

גורמים במשטרה: עלייה בעבירות מין ברשת בתקופת הקורונה

חוקרי יחידת הסייבר ציינו בפני וואלה! NEWS כי נוצרה מציאות חברתית חדשה שבה ילדים ונוער, המנותקים ממסגרות חינוכיות, מבלים שעות רבות ברשתות החברתיות, ולכן חשופים יותר להטרדות מיניות ולפגיעות מיניות במרחב הווירטואלי.

הנכונות של ילדים ובני נוער ליצור קשרים חברתיים דרך הרשתות מקל על פדופילים ועברייני מין, המתחזים לבנים ולבנות בני גילם, ביצירת קשר וחשיפתם לתכנים מיניים, עידודם לחשוף את עצמם למצלמה ולבצע בעצמם מעשים מיניים למטרת סיפוק. מרגע קיום פגישה ברשת המרחק קצר לקיום פגישה פיזית, לביצוע מעשה מגונה ואף לאינוס של הקטין.

התכתבויות של חשוד בפדופיליה. ללא, עיבוד תמונה
התכתבות של הקטינות על הנאשם/עיבוד תמונה, ללא

במשטרה יוצאים בקריאה להורים, במיוחד בימים אלה, לשוחח עם הילדים על הסכנות הרבות הקיימות ברשתות החברתיות ולהסביר להם כי בכל מקרה שבו זר פונה אליהם, בדגש על הרשתות החברתיות, אסור לענות ויש להפנות את השיחה למבוגר האחראי. כמו כן יש להנחות את הילדים שלא להעלות תמונות ברשתות החברתיות במצב בו הן פתוחות לכלל הציבור, להשתמש אך ורק בחשבון פרטי, ולא לאפשר חברויות עם אנשים שהם אינם מכירים.

בנוסף מומלץ לגלות ערנות ולעקוב אחר הרשתות החברתיות בהם ילדיהם גולשים. מניסיונה המצטבר של משטרת ישראל עולה כי הקטינים חוששים לשתף את המידע עם הוריהם מחשש שאלו יגבילו את השימוש שלהם ברשתות חברתיות. במקרים בהם הקטינים מאוימים על ידי אותו מטריד הם אף מפחדים לשתף את המקרה ומסתירים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully