וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: רוצים לסגור עסקה נוספת של חיסונים עם מודרנה

ראש הממשלה הודיע כי המשא ומתן עם החברה נמשך, והסביר כי "חתמנו איתם על הסכם לאספקה בהיקף מסוים, אנחנו מנהלים איתם משא ומתן על היקף נוסף". הוא אמר את הדברים לאחר שיחה שקיים עם מנכ"ל החברה, סטפן באנסל

בווידאו: נתניהו מברך על תוצאות הניסוי של מודרנה/מערכת וואלה! NEWS

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שלישי) כי המשא ומתן עם חברת מודרנה, שנמצאת בשלב סופי של ניסוי בפיתוח חיסון לנגיף הקורונה, נמשך, וכי בכוונת הממשלה לחתום עם החברה על אספקת חיסונים נוספים. "אנחנו חתמנו איתם על הסכם לאספקה בהיקף מסוים, אנחנו מנהלים איתם משא ומתן על היקף נוסף, ואני מקווה שנוכל להשלים את המשא ומתן הזה במהרה", אמר נתניהו בתום שיחה שקיים עם מנכ"ל החברה, סטפן באנסל.

"אני חייב להגיד לכם שהמנכ"ל היה מאוד ידידותי. המדיניות שלי היא להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות, לכמה שיותר אזרחים, בכמה שפחות זמן", הוסיף נתניהו.

חברת מודרנה היא החברה הראשונה עמה ישראל חתמה על חוזה לאספקת חיסונים. לאחר שנודעו תוצאות הניסויים החיוביות של חברת פייזר, מיהר נתניהו ליצור קשר עם המנכ"ל אלברט בורלה, וסיכם עמו על אספקת חיסונים לישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה על הקורונה בבית שמש, יחד עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה. 11 בספטמבר 2020. רויטרס, רויטרס
"להביא כמה שיותר חיסונים, מכמה שיותר מקורות". ראש הממשלה נתניהו/רויטרס, רויטרס

"דיווחתי היום בקבינט הקורונה ששוחתי אמש בשנית עם מנכ"ל פייזר אלברט בורלא. הסרנו יחד עם היועצים המשפטיים של שני הצדדים את המכשול האחרון בפני חתימת חוזה עם חברת פייזר וישראל, לאספקת חיסונים לישראל", אמר נתניהו.

ראש הממשלה המשיך, והסביר כי "אנחנו נקבל את החיסונים הללו כמו המדינות המובילות בעולם. זה יתחיל בינואר, זה ילך ויגדל מחודש לחודש. ואנחנו פועלים, ואני פועל, להביא חיסונים גם ממקורות אחרים. כמה שיותר - יותר טוב".

עוד בוואלה!

נתניהו: שוחחתי עם פוטין על האפשרות לרכוש את החיסון הרוסי לקורונה

לכתבה המלאה

אתמול הבטיח נתניהו במסיבת עיתונאים כי ישראל תהיה אחת מהמדינות הראשונות שתקבל את החיסון של חברת מודרנה. הוא הוסיף כי מטרתו היא להביא כמה שיותר חיסונים מכמה שיותר מקורות, וכי שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, על האפשרות לרכוש את החיסון הרוסי לקורונה - "ספוטניק 5".

ראש הממשלה הוסיף כי "רואים אור בקצה המנהרה", אך הדגיש כי "אסור להיכנס לשאננות עד שהחיסונים יגיעו". לדבריו, "כל זה לא יקרה מהיום למחר, אבל לא מדובר בשנים אלא בחודשים".

"לצד שיתוף הפעולה, נמשיך לקבל את ההחלטות השקולות והאחראיות שמעמידות אותנו במצב טוב ביחס למדינות העולם", הוסיף נתניהו. לדבריו, "הורדנו את התחלואה בישראל לאחת הנמוכות בעולם המערבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully