וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ישראל בארה"ב: ממשל ביידן יעשה טעות אם יחזור להסכם הגרעין עם איראן

16.11.2020 / 18:48

רון דרמר אמר בפאנל בוושינגטון, שבו השתתפו גם שגרירי איחוד האמירויות ובחריין, כי "המסר לממשל ביידן הוא - שבו עם בעלות הברית שלכם באזור". דבריו של דרמר מעידים על המחלוקת שעלולה להיווצר בין ממשלת נתניהו לממשל ביידן בנושא האיראני כבר בתחילת כהונת הנשיא הנבחר

בווידאו: ג'ו ביידן מגיב להתבצרות דונלד טראמפ/צילום: רויטרס

שגריר ישראל בוושינגטון רון דרמר אמר היום (שני) בפאנל בוושינגטון, שבו השתתפו גם שגרירי איחוד האמירויות הערביות ובחריין בארצות הברית, כי ממשל ביידן יעשה טעות אם יחזור להסכם הגרעין עם איראן. הוא אמר כי הוא מקווה שממשל ביידן יסתכל על המציאות במזרח התיכון ויראה איך אפשר להמשיך את התהליך של התקרבות בין ישראל למדינות ערב, במקום לחזור להסכם הקודם עם איראן.

"המסר שלי לממשל ביידן הוא - שבו עם בעלות הברית שלכם באזור", אמר דרמר. "דברו איתנו כדי להגיע לעמדה משותפת בנושא האיראני. לא רק בעניין הגרעין, אלא גם בעניין התוקפנות האיראנית באזור". לדבריו, "זה ישים את ארצות הברית במקום הרבה יותר טוב כדי להתמודד עם איראן".

שגריר ישראל בארה"ב, רון דרמר במהלך נאומו בכנס איפא"ק. GettyImages
"ישים את ארצות הברית במקום הרבה יותר טוב להתמודד עם איראן". רון דרמר/GettyImages

דרמר הוא היועץ הקרוב ביותר לראש הממשלה נתניהו ודבריו משקפים את עמדתו של נתניהו בסוגיה. דבריו של דרמר מעידים על המחלוקת שעלולה להיווצר בין ממשלת נתניהו לממשל ביידן בנושא האיראני כבר בתחילת כהונתו של הנשיא החדש.

עוד בוואלה!

האתגר של ארדן: לנווט אל תוך הבית הלבן של הנשיא ביידן

לכתבה המלאה

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לעבודתו הצפויה מול הממשל החדש בארצות הברית במהלך מסיבת העיתונאים שמסר הערב, ואמר כי "בקרוב יתאמו שיחה ביני לבין ג'ו ביידן הנשיא הבא". עם זאת, הוא לא התייחס אליו בתואר הנשיא הנבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully