וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי ביטחון: הרקטות מעזה נורו מבורות שיגור של חמאס

15.11.2020 / 17:28

במערכת הביטחון בוחנים האם הרקטות ששוגרו לעבר אשדוד והשפלה היו תוצאה של יד מכוונת, או שמא תקלה טכנית הקשורה למזג האוויר. במקביל, התקבלו מסרים דרך גורמים מצריים כי לחמאס לא הייתה כל כוונה לשגר רקטות לשטח מדינת ישראל

בווידאו: שתי רקטות נורו מרצועת עזה לישראל/וואלה! NEWS

במערכת הביטחון אומרים היום (ראשון) כי הרקטות ששוגרו לעבר ישראל הלילה נורו מבורות שיגור של חמאס. זאת, לאחר שבישראל התקבלו מסרים דרך גורמים מצריים, לפיהם לחמאס לא הייתה כל כוונה לשגר רקטות לשטחה.

גורמי ביטחון הבהירו כי בשלב זה הם עדיין מנסים להבין אם הייתה כאן יד מכוונת או תקלה טכנית שקשורה למזג האוויר והביאה לשיגור הרקטות.

שתי הרקטות נורו הלילה מרצועת עזה לשטח ישראל, ויורטו על ידי כיפת ברזל. בעקבות השיגורים, אזעקות הופעלו בעיר אשדוד ובאזור השפלה.

שיגור רקטה מרצועת עזה, 15 בנובמבר 2020. -, צילום מסך
במערכת הביטחון עדיין לומדים את האירוע. שיגור הרקטה, הלילה/צילום מסך, -

תושבי מרכז הארץ דיווחו כי שמעו פיצוץ עז, ובבת ים אותרו רסיסי יירוט שנפלו באזור הטיילת בעיר. לפחות שלושה נפגעי חרדה קיבלו טיפול רפואי בחולון, בת ים ואשדוד, לא דווח על נפגעים בגוף.

לפי צה"ל, זוהה "שיגור אחד לא הפעיל התרעה במרחב אשדוד בהיעדר צורך", וכן "שיגור נוסף שבעקבותיו הופעלו התרעות בעיר אשדוד ובמרחב השפלה". עוד נמסר כי "לוחמי ההגנה האווירית שיגרו מיירטים לעבר המטרות בהתאם למדיניות".

עוד בוואלה!

שתי רקטות נורו מרצועת עזה למרכז הארץ; צה"ל תקף עמדות חמאס בתגובה

לכתבה המלאה

בתגובה לשיגורי הרקטות לעבר ישראל, מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים תקפו לפנות בוקר תשתית תת-קרקעית ועמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל הוסיף כי "צה"ל מקיים הערכת מצב שוטפת ופועל בתקיפות ונחישות כנגד כל ניסיון לפעילות טרור כנגד אזרחי מדינת ישראל והפרת ריבונותה".

האזעקות למרכז הארץ מגיעות לאחר כחודש ללא שיגורי רקטות מרצועת עזה. בחודש שעבר, שתי רקטות נורו לעבר עוטף הרצועה ואשקלון, אחת מהן יורטה על ידי כיפת ברזל. בתגובה, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו יעדי חמאס ברצועת עזה. על פי צה"ל, חיל האוויר תקף אתר לייצור אמצעי לחימה ותשתיות תת קרקעיות של ארגון הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully