וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרה של האם החשודה בהתעללות בתינוק בדרום: "לא מקרה בודד"

עודכן לאחרונה: 12.11.2020 / 12:05

בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצר אמו של התינוק המאושפז במצב קשה בארבעה ימים, לאחר שבחקירה עלה כי נגרמו לו חבלות במקרים נוספים. בדיון פרצה בבכי: "אני רוצה להיות איתו". עם זאת, השופטת קבעה כי האם "הבחינה בסימנים על בנה אך פירשה אותם בצורה מקלה"

בווידאו: הארכת מעצר לגננת מרמת גן החשודה בהתעללות בפעוטות/עריכה: טל רזניק

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) את מעצרה של האם החשודה בהתעללות בבנה התינוק בן הארבעה חודשים בארבעה ימים. מחקירת המשטרה עלה כי ההתעללות התרחשה על פי החשד במקרים נוספים, והשופטת קבעה כי האם נהגה לכל הפחות בקלות דעת כשהבחינה בסימנים על גופו. גם מעצרו של אביו של התינוק, שעדיין מאושפז במצב קשה, הוארך אתמול.

"לא מדובר במקרה בודד. ישנן עוד חבלות שנגרמו באירועים נוספים. נמצאים בראשיתה של החקירה. היא לא יודעת לתת עדות שדוחה את החשדות נגדה", אמר חוקר המשטרה. "האם הבחינה בחוסר שקט ואף למעלה מכך", פסקה השופטת. "אמו של התינוק המאושפז בטיפול נמרץ במצב אנוש ידעה לספר בעדותה כי הבחינה בסימנים אך פירשה אותם לכל הפחות בצורה מקלה".

בית משפט השלום באשקלון, דצמבר 2016. בני בן סימון
מעצרם של בני הזוג הוארך. בית משפט השלום באשקלון/בני בן סימון

השופטת הוסיפה כי האם "מספרת שהבחינה במכה יבשה בגבו של התינוק כשקילחה אותו. לאור כך היא שאלה את החשוד אם הוא יודע מה זה, והשיבה לחוקרת כי לא היא ולא בעלה הפילו את הפעוט אך ייתכן שקיבל מכה. בהמשך עדותה מספרת האם על אדמומיות בראשו. כשנשאלה ביחס לסימנים הירוקים שהתגלו בראשו ומהיכן הגיעו השיבה כי היא לא יודעת להשיב על הכול. האם סיפרה בעדותה כי הילד הפך להיות נודניק, אבל אם הוא היה נופל היא הייתה לוקחת אותו לבית החולים".

עוד בוואלה!

החשד להתעללות בתינוק בדרום: מעצר האב הוארך, אמו נעצרה

לכתבה המלאה

האם, המתגוררת עם בעלה ובנם במושב סמוך לאשקלון, פרצה בבכי במהלך הדיון: "אני רוצה להיות איתו. הכאב שאני פה וגם אבא שלו לא איתו. הקול שלי יכול להרגיע אותו". שרון וקנין, עורך דינם של ההורים, ערער על החלטת בית המשפט להאריך את מעצר האם.

התינוק בן הארבעה חודשים עדיין מאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ, עם שברים בצלעות ובידו ופגיעה בראשו. מעצרו של אביו הוארך אתמול בחמישה ימים. האב סיפר בחקירתו כי האכיל את בנו, ולאחר מכן השכיב אותו על בטנו ויצא מהחדר. בהמשך שמע קולות חנק, ומצא את התינוק מקיא וחיוור. לטענתו, בשלב זה הזמין אמבולנס, שפינה את בן הארבעה חודשים לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. בחקירה הכחיש האב כי פגע או התעלל בבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully