וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט הנחה לבחון את ביטול חופשת חנוכה במוסדות החינוך

במשרד החינוך ישקלו את הצעד כדי לקדם השלמת פערים שהצטברו כתוצאה מהלמידה מרחוק במהלך הסגר, כמו גם לאפשר להורים לצאת לעבודה בתקופה זו. הביטול יצריך את הסכמתה של הסתדרות המורים, כיוון שמדובר בימי החופשה של עובדי ההוראה

בווידאו: ועדת החינוך ביטלה את התקנה המאפשר למידה בשטח פתוח/צילום: ערוץ הכנסת

שר החינוך יואב גלנט הנחה היום (שלישי) את אנשי משרדו לבחון את ביטול חופשת חנוכה במוסדות החינוך. זאת, על מנת לקדם השלמת פערים שהצטברו כתוצאה מהלמידה מרחוק במהלך הסגר וכדי לאפשר להורים לצאת לעבודה בתקופה זו.

ביטול חופשת החנוכה בשכבות אלה יצריך את הסכמתה של הסתדרות המורים, כיוון שמדובר בימי החופשה של עובדי ההוראה. גורם במשרד החינוך אמר הערב לוואלה! NEWS כי אם לא יתקבל אישור של יו"ר הסתדרות המורים, ניתן יהיה לקיים בימים אלה למידה במתכונת של "בתי הספר של החופש הגדול".

הכנות בבית הספר "יסוד המעלה" לקראת החזרה ללימודים אחרי הסגר, ראשון לציון, 26 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
חופשת חנוכה תבוטל? כיתת בית ספר בראשון לציון/ראובן קסטרו

ביום ראשון הקרוב אמור להיכנס לתוקף השלב הבא באסטרטגיית היציאה מהסגר, שכולל את פתיחת מרכזי הקניות וחזרת תלמידי כיתות ה'-ו' ו-י"א-י"ב ללימודים. ואולם, טרם נודע מתי יתכנס קבינט הקורונה כדי לאשר את שלב ההקלות הבא, ואם השרים אכן יצביעו בעד המהלך לנוכח מדדי התחלואה. בשלב זה מסתמן כי ההקלות, אם יאושרו השבוע, ייכנסו לתוקף רק ביום שלישי בשבוע הבא. זאת, על מנת לתת למנהלים מספיק זמן מראש כדי להיערך.

עוד בוואלה!

הפערים צפים, המסיכות הוסרו: שבוע ראשון לחזרה לכיתות עם ציון "בלתי מספיק"

לכתבה המלאה

מתווה החזרה ללימודים כבר הוכן על ידי משרד החינוך, שאמור להפיץ אותו למנהלי בתי ספר ביממה הקרובה. על פי המתווה, כיתות א'-ב' ילמדו בכיתות מלאות; כיתות ג'-ד' ימשיכו ללמוד בקפסולות; ואילו כיתות ה'-ו' יגיעו לבית הספר פעמיים בלבד בשבוע, בקפסולות. כיתות י"א'-י"ב יחזרו ללימודים במתכונת לימודים משולבת: חצאי כיתות בבית הספר לצד למידה מרחוק.

המתווה זהה לזה שאושר בתחילת שנת הלימודים שהסתיימה בסגר לאחר שבועיים, למעט הבדל משמעותי אחד שמטריד מנהלים רבים: כל מורה יוכל לפגוש שלוש קפסולות בלבד. לכך ישנה השפעה משמעותית על קביעת מערכת השעות בבתי הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully