וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועד בגרויות החורף יידחה בחודש בשל הסגר והמשך הלמידה מרחוק

עודכן לאחרונה: 3.11.2020 / 19:17

שר החינוך קבע לאחר התייעצויות במשרד כי הבחינות יתפרסו על פני ארבעה מועדים במשך שלושה חודשים: בין פברואר למאי, לשיקול בית הספר. מטעם גלנט נמסר כי מבחינת יתר הפעילויות בבתי הספר, תכנון שנת הלימודים לא ישתנה

בווידאו: חצי מיליון תלמידים חוזרים ללימודים אחרי סגר החגים/צילום: שי מכלוף, רוני כנפו ויותם רונן

מועד בגרויות החורף יידחה בחודש בעקבות הסגר והתמשכות הלמידה מרחוק - כך קבע הערב (שלישי) שר החינוך יואב גלנט. על פי המתווה שעליו החליטו במשרד, הבחינות יתפרסו על פני שלושה חודשים - מ-1 בפברואר ועד 6 במאי 2021, כשהמועדים השונים יועמדו לבחירת בתי הספר.

עם זאת, תכנון שנת הלימודים לא ישתנה, ובתי הספר ימשיכו להתנהל בהתאם למתווה ההיבחנות, כפי שפורסם בראשית השנה. מתווה זה כולל את ההנחיות לדיווח ציונים בית ספריים המהווים חלופה להיבחנות החיצונית, וכן את המיקוד על חומר הלמידה, שבהלימה אליו יחוברו הבחינות.

במשרד החינוך קיבלו את ההחלטה בעקבות התייעצויות רחבות היקף שקיים שר החינוך גלנט עם מנכ"ל המשרד, עמית אדרי, ובהשתתפות אנשי המקצוע במטה המשרד, מנהלי המחוזות, ארגון המורים, מנהלי בתי ספר, ונציגים מטעם מורים, תלמידים והורים.

תלמידי תיכון ביהוד בבחינת בגרות, יולי 2020. יוסי זליגר\ פלאש 90, פלאש 90
תלמידי תיכון ביהוד/פלאש 90, יוסי זליגר\ פלאש 90

לפי המתווה החדש, מועד בגרות החורף יידחה בחודש, ויתקיים בין 1 בפברואר עד ל-9 במרץ. מועד זה יכלול ארבעה ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שהיו בתחלואה או שהו בבידוד. מועד חורף נוסף יתקיים בין התאריכים 19 באפריל ל-6 במאי, ויכלול חמישה ימי היבחנות מרוכזים לכלל השאלונים של מועד החורף. מועד זה לא יכלול בסופו ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שהיו בתחלואה או שהו בבידוד.

המתווה של משרד החינוך לבגרויות החורף

  • מועד בגרות החורף יידחה בחודש ל-1 בפברואר
  • הבחינות ייתפרסו על פני שלושה חודשים: בין פברואר למאי
  • חמישה ימי היבחנות מרוכזים לכלל השאלונים יתקיימו בין ה-19 לאפריל ל-6 במאי
  • ארבעה ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שחלו או שהו בבידוד ייערכו בין ה-1 לפברואר ל-9 במרץ

עוד נמסר ממשרד החינוך, כי מועד הקיץ יידחה גם הוא, ויחל ב-19 במאי. גם מועד זה יכלול בסופו ימי היבחנות מיוחדים לתלמידים שהיו בתחלואה או שהו בבידוד. לוח בחינות מעודכן יפורסם בהמשך באתר אגף הבחינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully