וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי הרב קנייבסקי: הוא החלים מקורונה, מצבו טוב

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 18:23

לדברי מקורבי הרב, התסמינים מהם סבל חלפו. הרב יצא שלילי בבדיקות שנערכו לו כבר לפני מספר ימים, וכעת הוא מנהל שגרת חיים רגילה המוקדשת רוב היום ללימוד תורה. נתניהו בירך את נכדו של הרב, יענקי, והוסיף כי הוא שבע רצון מהירידה בתחלואה בערים החרדיות

בווידאו: הרב קנייבסקי, החולה בקורונה, קורס/מתוך: שידור חי של אירוע שמחת בית השואבה בבני ברק

מקורביו של הרב חיים קנייבסקי, ממנהיגי הציבור החרדי, עדכנו היום (רביעי) כי הרב החלים מקורונה. לטענתם, תסמיני המחלה מהם סבל חלפו, וכעת מצבו טוב.

הרב יצא שלילי בבדיקות שנערכו לו כבר לפני כמה ימים, ולדברי מקורביו, הוא מנהל שגרת חיים רגילה המוקדשת רוב היום ללימוד תורה. הם הדגישו כי הרב מלווה על ידי רופאו האישי, כבימי שגרה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר הערב לביתו של הרב קנייבסקי, ושוחח עם נכדו של הרב, יענקי קנייבסקי. בשיחה אמר ראש הממשלה כי התפלל על הרב והוא שמח שהחלים. נתניהו אף הביע שביעות רצון שחלה ירידה משמעותית בתחלואה בערים החרדיות. נכדו של הרב אמר לנתניהו כי לרב חשוב מאוד שימשיכו בלימוד תורה אבל הוא מדגיש תמיד את השמירה על הנחיות, ובעיקר על עטיית מסיכות.

הרב חיים קנייבסקי, במהלך השתתפותו בעצרת בחירות של מפלגת 'דגל התורה בצפת 26 בפברואר 2020. דוד כהן, פלאש 90, פלאש 90
חזר לנהל שגרת חיים רגילה. הרב קנייבסקי/פלאש 90, דוד כהן, פלאש 90

הרב קנייבסקי נמנה עם הרבנים שקראו למוסדות הלימוד החרדיים לפתוח, בניגוד להחלטות הממשלה במסגרת המאבק בקורונה. הוא קרא להחזיר את מוסדות החינוך לבנים, לפני שאושר כי תלמידים בגילים מקבילים בחינוך הכללי חוזרים למוסדות.

הרב, בן 92, אובחן כחולה קורונה בתחילת החודש. באופן רשמי הוא מנהיג את הזרם הליטאי, אך נוהרים לברכתו ועצתו מכל גווני הספקטרום הדתי, לרבות גם חילונים. לרב קנייבסקי השפעה פוליטית לא קטנה והוא מנהיג את סיעת "דגל התורה" המרכיבה את יהדות התורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully