וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב קנייבסקי שחלה בקורונה תועד קורס במהלך אירוע בביתו; מקורביו: "זה שיעול"

11.10.2020 / 12:39

בסרטון שעורר סערה ברשתות החברתיות נראה מנהיג הציבור החרדי בן ה-92 נופל לתוך כיסאו באירוע שמחת בית השואבה, כשלצידו בני משפחתו. מקורבי הרב הכחישו הרעה במצבו: "הכול נמשך כרגיל, הוא המשיך בלימוד התורה". בימים האחרונים חלה התייצבות במצבו של קנייבסקי

בווידאו: הרב קנייבסקי, החולה בקורונה, קורס/מתוך: שידור חי של אירוע שמחת בית השואבה בבני ברק

תיעוד ובו נראה הרב חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור החרדי שחלה בקורונה, קורס לתוך כיסאו - עורר סערה ברשתות החברתיות. בתיעוד מאירוע שמחת בית השואבה, שנערך לאחר שאובחן עם הנגיף, נראה הרב בן ה-92 סובל מתשישות כשלצידו אחד מבניו ושניים מנכדיו. שלושה מבני ביתו של הרב ששוחחו היום (ראשון) עם וואלה! NEWS אמרו בתגובה כי "מדובר בשיעול".

לדברי מקורבי הרב, "הרב בגילו המופלג השתעל בתדירות גבוהה כתוצאה מהצטברות ליחה. אם הצלם לא היה מזיז את המצלמה באותו רגע, כולם היו יכולים להבחין בכך שהכול נמשך כרגיל והרב המשיך בלימוד התורה. זו הדרך שבה הרב משתעל. בכל פעם כשזה קורה, אנחנו מחסירים פעימה אבל זו המציאות".

הרב קנייבסקי חלה בערב חג סוכות בקורונה, וביום שישי האחרון דיווחו מקורביו על הידרדרות במצבו. מאז, הם אמרו כי נרשמה התייצבות במדדים, והוא ממשיך לקבל טיפול בביתו בבני ברק.

תיעוד של הרב חיים קנייבסקי קורס בכיסאו באירוע שמחת בית השואבה. מתוך שידור חי של אירוע שמחת בית השואבה, צילום מסך
התייצבות במצבו. קנייבסקי/צילום מסך, מתוך שידור חי של אירוע שמחת בית השואבה

האירוע המתועד התקיים ביום רביעי שעבר ומדובר באירוע "שמחת בית השואבה מרכזית והקבלת פני רבו" שנערך ללא קהל משתתפים, בשידור ישיר ברחבי העיר בני ברק באמצעות מערכות הגברה שהוצבו בעשרות מוקדים ברחבי העיר ובכלי התקשורת החרדיים.

במטרה לשמור על ההנחיות והסגר, המארגנים הדגישו מראש כי לא תותר גישה ל"אזור המעמד, בשום פנים ואופן, והמקום עצמו יהיה מתוחם ומגודר ומאובטח על ידי צוות אבטחה כבדה שימנע את הגישה למקום", כלשונם. הם הדגישו כי "ניתן יהיה להשתתף מהבית במעמד האדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully