וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לדעת מי ינצח בבחירות בארה"ב? מסתבר שנוסטרדמוס כבר חזה את זה

29.10.2020 / 0:02

חשבתם שנעבור אירוע גלובאלי גדול מבלי התערבות של "הנביא" מהמאה ה-16? התחזית המפוקפקת שלו טוענת כי הנשיא הנוכחי של ארצות הברית יצליח לזכות בבחירות על פני ביידן. המבקרים שוב קוטלים את המאמינים

אלו הנבואות של נוסטרדמוס לשנת 2020/2020 Nostradamus

לכל תחום יש את הכוכבים המומחים שלו. אם במדע זה איינטשיין ובאומנות זה פיקאסו, בכל הנוגע לנבואות ותחזיות, "המומחה" הוא נוסטרדמוס. זהו הבן אדם שכולם מסתכלים ומחפשים בכתביו כדי לדעת את העתיד (או סתם כדי לחפש קצת שעשוע או תיאוריות קונספירציה). רבים בטוחים שבכתביו, בין היתר בספר "נבואות" שיצא בשנת 1555 הוא חזה את העתיד.

בכל אירוע גלובאלי גדול - לנוסטרדמוס יש חלק. אחרי שטענו שהוא חזה את התפרצות נגיף הקורונה, ברור שגם בבחירות לנשיאות ארצות הברית 2020 הוא מככב. ג'ו ביידן הוא אולי המועמד המוביל לפי הסקרים, הוא אולי חורך את ארצות הברית כדי להשיג עוד מצביעים, אבל רבים טוענים כי כמו בבחירות הקודמות, בסוף דונלד טראמפ ימצא את הדרך לנצח את הבחירות.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ והמועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן. רויטרס
אז מי ינצח? טראמפ או ביידן?/רויטרס

ומה הסיבה לתחושה? אולי התחזית של נוסטרדמוס. מומחים שעברו על הכתבים שלו מצאו לדבריהם הוכחות לכך. בספר "נבואות" נוסטרדמוס כותב על קול חצוצרה שמשנה את הכללים בביזנטיון והם טוענים שכשהנביא מדבר על קול חצוצרה, Trumpet, יש לייחס את זה לאישור שהוא נותן לניצחון של טראמפ בבחירות.

"קול החצוצרה השקרי יגרום לשיגעון.
יגרום לביזנטיון לשנות את החוקים שלה.
ממצרים ייצא האיש אשר רוצה.
הצו יבוטל וישנה כסף ומעמדות".

כמו רוב כתביו של נוסטרדמוס שהפכו לתחזיות, כנראה שגם התחזית הזאת לא אומרת יותר מדי, אבל עדיין צריכים לקחת אותה בחשבון. המבקרים כבר מציינים ש"התחזיות" הללו לא אומרות כלום מלבד כמה שורות של שירה, ואנשים מנסים לייחס להם אירועים גלובאלים.

מי אתה נוסטרדמוס?

הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס. GettyImages
הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס/GettyImages

נוסטרדמוס היה ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז ימי הנביאים בתנ"ך. החל מ-1547, בהתבססו על מפות הכוכבים, פרסם האסטרולוג מאות נבואות שפורשו בין היתר כניבוי של המהפכה הצרפתית ושתי מלחמות העולם. תחזיותיו של נוסטרדמוס, שנכתבו לפני כ-500 שנה, נפוצות ונחקרות בעולם עד היום.

הרופא והאלכימאי הצרפתי חזה לכאורה את תחילת מלחמת העולם השנייה, עליית היטלר, נפילת הקומוניזם, רצח הנשיא קנדי, השריפה הגדולה של לונדון, אסון התאומים, עצמאותה של הודו והופעתה של מדינת ישראל על מפת העולם. מאמיניו סבורים שנוסטרדמוס אפילו חזה את מותו: 'ליד הספסל והמיטה, תמצאו את גופתי', הוא הודיע ערב אחד ולמחרת נמצא מת מדלקת מפרקים כרונית ממנה סבל.

אולם, נבואותיו של נוסטרדמוס התגלו לא פעם כשגויות. כך למשל בספרו משנת 1555, "Les Propheties", הנביא הצרפתי טען שב-2019 תפרוץ מלחמת עולם שלישית שתשרור כמעט שלושה עשורים, עד לפחות שנת 2046. כמו שאתם שמים לב- 2019 הסתיימה ו"המלחמה הגדולה" לא פרצה כמצופה. ספקנים טוענים כי תחזיות רבות המיוחסות לנוסטרדמוס אינן אלא פרשנויות שגויות שהותאמו לתקופה המודרנית כדי להתאים לאירועים היסטוריים מסוימים.

למקרה שתהיתם - אלה שאר ה"תחזיות" שלו ל-2020. אתם מוזמנים לבדוק כמה מהן התקיימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully