וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנציב רוזן דחה תלונה נוספת נגד ליאת בן ארי: "לטענות אין בסיס עובדתי"

18.10.2020 / 12:16

נציב הביקורת על הפרקליטות פסל את הטענה לניגוד עניינים של התובעת בתיקי נתניהו במסגרת חריגות בנייה בביתה. רוזן קבע כי התלונה אינה נוגעת לתפקידה של הפרקליטה, כפי שעשה גם בתלונה הקודמת שהוגשה. בן ארי: בליל בדיות והכפשות שמטרתן לרפות את ידיי

בווידאו: דיון בבקשת צו מניעת הטרדה מאיימת על ליאת בן ארי ומשפחתה/צילום: ניב אהרונסון

נציב הביקורת על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן, דחה היום (ראשון) תלונה נגד התנהלותה של עו"ד ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה, ועבירות בנייה שביצעה לכאורה. זאת לאחר שבסוף החודש שעבר דחה תלונה נוספת שהוגשה נגד בן ארי, התובעת בתיקיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, באותו עניין.

המתלונן, עו"ד אביעד ויסולי, העלה שורת טענות, ובין היתר כי בן ארי נמצאה בניגוד עניינים, שכן אחד החברים בעמותה שזכתה במכרז לחכירת המגרשים שעליהם נבנה גם ביתה - הוא יגאל ינאי, בעל תפקיד בחברת "עמידר" שבימים אלו חשוד בשוחד מקבלן. ויסולי טען כי בשל תפקידו של ינאי בעמידר, הייתה לו אפשרות לאשר את חריגות הבנייה בביתה של בן ארי, ומנגד שהיא כפרקליטת מיסוי וכלכלה תוכל להכריע בתיק שלו, אשר ממתין בימים אלו להחלטה לאחר שנערך לו שימוע.

לוואלה!NEWS נודע כי מדובר בכלל בשני אנשים שונים בעלי אותו שם. יגאל ינאי אחד הוא בכיר בעמידר שלא נחשד בדבר, ויגאל ינאי השני היה מנכ"ל עיריית ראש העין וחשוד בפרשת שוחד. בן ארי, שכנראה לא ידעה שמדובר בשני אנשים שונים, השיבה לרוזן שאין לה שום קשר או היכרות עם ינאי. לדבריה, התיק הפלילי של ינאי מטופל על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ולא הייתה לה שום נגיעה או עיסוק בו באף שלב. בנוסף, השיבה כי היא מעולם לא הייתה חברה בעמותה המוזכרת בתלונה, ולכן גם לא הייתה מעורבת בכל הקשור בניהולה.

משפט ראש הממשלה בנימין נתניהו , 19.7.2020. מארק ישראל סלם \ פלאש 90, פלאש 90
תלונה נוספת נדחתה. בן ארי בפתיחת משפטו של נתניהו, מאי/פלאש 90, מארק ישראל סלם \ פלאש 90

הפרקליטה הבכירה כתבה לרוזן כי התלונה, "מבוססת על בליל בדיות, הכפשה ודיבה, והן חלק מהתארגנות ענפה וארוכת טווח שמטרתה לרפות את ידיה בכל הקשור לתפקידה כפרקליטה". עוד טענה כי עו"ד ויסולי, שכבר הגיש בעבר תלונה דומה, "שם לו למטרה לכלות את זמנה במענה לתלונות שווא שהוא בודה, ממניעים לא ענייניים, ולצורך כך, אינו בוחל בהעלאת האשמות כזב חמורות בפני הנציבות".

עוד בוואלה!

הנציב רוזן דחה את התלונה על עבירות בנייה נגד ליאת בן ארי

לכתבה המלאה

רוזן ציין, כפי שכתב גם בתלונות קודמות, כי התלונה לא נוגעת להתנהלותה של בן ארי במסגרת תפקידה כפרקליטה - ולמרות זאת, בשל חומרת הטענות, הוא בחן אותה. הנציב קיבל את תשובת בן ארי, דחה את התלונה, וכתב כי הטענות נגדה "תלויות על בלימה, משאינן נשענות על בסיס עובדתי של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully