וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלא חש בטוב: גנץ עבר בדיקות בבית החולים תל השומר

עודכן לאחרונה: 18.10.2020 / 12:18

שר הביטחון הגיע לבית החולים שיבא להתייעצות עם רופאו האישי בשל מצבו. הוא שוחרר בסיום הבדיקות הרפואיות, וגורמים בסביבתו אמרו כי הן יצאו תקינות. גם בנט אושפז בתל השומר בפעם השנייה בתוך שבוע, בעקבות כאבים בצוואר ובגב

בווידאו: גנץ אומר שהוא מרגיש בסדר וחזר לעבודה, אחרי שעבר בדיקות/צילום: דוברות משרד הביטחון

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ הגיע הבוקר (ראשון) לבית חולים שיבא שבתל השומר לאחר שלא חש בטוב להתייעצות עם רופאו האישי ד"ר שלמה שגב. גנץ עבר בדיקות בבית החולים, שוחרר כעבור כמה שעות ויצא לישיבת הממשלה. גורמים בסביבתו מסרו כי הבדיקות יצאו תקינות.

"הכול בסדר, בזמן כזה לא שווה לקחת יותר מדי סיכונים. עצרנו, בדיקה קטנה. חזרתי לקריה. ממשיך את העבודה שלי", אמר גנץ בסרטון שפרסם בטוויטר עם הגעתו לכנסת.

מצבו הרפואי של גנץ מגיע על רקע אשפוזו של יו"ר ימינה נפתלי בנט בבית החולים שיבא במהלך השבת, זאת בפעם השנייה בתוך שבוע. ביום שלישי האחרון הוא התאשפז בבית החולים לסדרת בדיקות בשל כאבים בצווארו ובגבו, והשתחרר יום למחרת לאחר שעבר טיפול בהרדמה.

שר הביטחון בני גנץ, במהלך שיחה עם מפגיני עולם התרבות מחוץ לביתו בראש העין 9 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
יעבור בדיקות בבית החולים שיבא לאחר שלא חש בטוב. גנץ/ראובן קסטרו

ביום חמישי הגיע בנט לכנסת, ואף נאם במהלך הישיבה על אישור חוזה השלום עם איחוד האמירויות הערביות. אך במהלך סוף השבוע התחדשו הכאבים בצווארו והוא שב לבית החולים, לסדרת בדיקות. מלשכת בנט נמסר כי "מאז שירותו הצבאי בסיירת מטכ"ל, בנט מתמודד עם בעיית גב ומעת לעת הוא מטופל בשל כך. ההליך הרפואי אותו עבר היום הוא המשך לאותו טיפול שעבר בשבוע החולף".

במהלך השבוע עדכן בנט ברשתות החברתיות כי עבר טיפול בבית החולים. "עברתי אתמול טיפול בגב (בהרדמה, סליחה שלא הייתי זמין...). אני מרגיש מצוין", כתב. "תודה גדולה לצוות הרפואי המסור של בית החולים שיבא. בשעות הקרובות אצא הביתה. תודה על התמיכה - אתם מקור הכוח שלי. חוזר עכשיו לעבוד בשבילכם".

עוד בוואלה!

הטפיחה וההתעלמות: רגע אחד בכנסת זיקק את היחסים בין נתניהו לגנץ

לכתבה המלאה

לפני כחודשיים גנץ עבר הליך הכירורגי בגבו בבית החולים שיבא, בעקבות פגיעה ממנה הוא סובל מאז שירותו הצבאי, שהחמירה בחודשים האחרונים. כעבור כמה שעות נמסר מבית החולים כי הניתוח עבר בהצלחה וכמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully