וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בשבוע: בנט עבר טיפול רפואי בבית החולים

יו"ר ימינה הגיע במהלך סוף השבוע לבדיקות בביה"ח בתל השומר, לאחר שביום שלישי כבר אושפז במרכז הרפואי ועבר סדרת בדיקות וטיפול בהרדמה, בעקבות כאבים בצוואר ובגב. לאחר ששוחרר, הופיע בנט במליאת הכנסת ונאם במהלך הישיבה

בווידאו: בנט במליאת הכנסת מאשים את נתניהו באי אמירת אמת/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיע במהלך השבת לבית החולים שיבא בתל השומר, בפעם השנייה השבוע. ביום שלישי האחרון הוא התאשפז בבית החולים לסדרת בדיקות בנוגע לכאבים בצוואר, והשתחרר למחרת, לאחר שעבר טיפול בהרדמה.

ביום חמישי הגיע בנט לכנסת, ואף נאם במהלך הישיבה על אישור חוזה השלום עם איחוד האמירויות הערביות. אך במהלך סוף השבוע התחדשו הכאבים בצווארו והוא שב לבית החולים, לסדרת בדיקות. מלשכת בנט נמסר כי "מאז שירותו הצבאי בסיירת מטכ"ל, בנט מתמודד עם בעיית גב ומעת לעת הוא מטופל בשל כך. ההליך הרפואי אותו עבר היום הוא המשך לאותו טיפול שעבר בשבוע החולף".

ח"כ נפתלי בנט, במהלך נאומו במליאת הכנסת 24 באוגוסט 2020. אורן בן חקון, אתר רשמי
ח"כ נפתלי בנט נואם במליאת הכנסת/אתר רשמי, אורן בן חקון

במהלך השבוע עדכן בנט ברשתות החברתיות כי עבר טיפול בבית החולים. "עברתי אתמול טיפול בגב (בהרדמה, סליחה שלא הייתי זמין...). אני מרגיש מצוין", כתב. "תודה גדולה לצוות הרפואי המסור של בית החולים שיבא. בשעות הקרובות אצא הביתה. תודה על התמיכה - אתם מקור הכוח שלי. חוזר עכשיו לעבוד בשבילכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully