וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החמרה בפציעה משירותו הצבאי: גנץ עבר ניתוח בגבו

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 12:22

ראש הממשלה החליפי עבר הליך כירורגי בשיבא תל השומר, שנימשך כמה שעות. מבית החולים נמסר כי "הניתוח עבר בהצלחה וכמתוכנן". מלשכתו נמסר כי הוא "חש בטוב ומטופל על ידי צוות מנתחי המחלקה האורתופדית". בזמן הניתוח החליף אותו בתפקיד השר מיכאל ביטון

בווידאו: ראש הממשלה ושר הביטחון מתייחסים לבלוני התבערה בדרום/צילום: טל עוז - דוברות משרד הביטחון, עריכה: ניר חן

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ עבר לפנות בוקר (רביעי) הליך הכירורגי בגבו בבית החולים שיבא בתל השומר, בעקבות פגיעה ממנה הוא סובל מאז שירותו הצבאי, שהחמירה בחודשים האחרונים. כעבור מספר שעות נמסר מבית החולים כי הניתוח עבר בהצלחה וכמתוכנן.

לפני הניתוח מסרו מלשכתו של גנץ ההליך יימשך כמה שעות, וכי הוא "חש בטוב ומטופל על ידי צוות מנתחי המחלקה האורתופדית". במהלך הלילה, גנץ עבר סדרת בדיקות כחלק מההכנה לניתוח.

בשעות הניתוח השר מיכאל ביטון מילא את מקומו של גנץ במשרד הביטחון, בכפוף לאישור הממשלה.

שר הביטחון בני גנץ התקבל בבית החולים שיבא תל השומר להכנות לקראת הניתוח בגבו ש. את פניו קיבלו מנהל המרכז הרפואי פרופ׳ יצחק קרייס וד״ר משה לווינקוף מנהל החטיבה האורטופדית במרכז. 11 באוגוסט 2020. ללא, אתר רשמי
מנהל ביה"ח שיבא פרופ' יצחק קרייס, גנץ וד"ר משה לווינקוף מנהל החטיבה האורטופדית, אמש/אתר רשמי, ללא

ההליך הרפואי של גנץ מגיע בעת דריכות לקראת אפשרות של הליכה לבחירות, בעקבות משבר התקציב. אתמול הקצה גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו יממה לקידום מהיר של החקיקה הממשלתית, שנועדה לדחות את מועד אישור התקציב בשלושה חודשים. הצעת החוק בנושא של ח"כ צבי האוזר (דרך ארץ) נועדה לספק לכחול לבן ולליכוד זמן לגשר על הפערים בסוגייה, ובכך למנוע בחירות רביעיות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully