וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטו מסיכות ושמרו מרחק, כדי שהממשלה לא תאשים אתכם במחדל שלה

אילון זרמון

17.10.2020 / 15:28

בזמן שההנהגה מפרה אותן, היזהרו והקפידו על ההנחיות. כשהכול יסתיים ויחפשו אשמים - הם יצביעו עליכם, על החרדים בחתונות ועל הצועדים בהפגנות. אל תתנו להם את התענוג הזה, הכישלון חייב להיות רשום רק על שמם

בווידאו: המשטרה עצרה צעירה בת"א ללא מסיכה שסירבה להזדהות/צילום: משטרת ישראל

עטו מסיכות ושמרו מרחק. אחרת תמיד יהיה לממשלה את מי להאשים בתחלואה הגבוהה. המצב הנוכחי, בו הרוב מצפצף על ההנחיות, משחק לידיהם של מנהיגים מבולבלים. ככה זה, כשכולם לכודים בדרך ללא מוצא, חייבים להצביע על האשם. והאשם המידי והקל ביותר אינו ראש הממשלה, כמו שרבים היו רוצים להאמין - אלא האזרחים הלא ממושמעים.

הכי קל לטלוויזיה לצלם חרדים ללא מסיכות מפזזים בשמחה ובצפיפות גדולה. הכי קל לטלוויזיה לצלם הפגנות לוהטות עם צעירים מסביב למזרקה בכיכר פריז בירושלים, רוקדים ומפזרים רסיסי רוק ואהבה מדבקים. הכי קל לטלוויזיה לצלם צעירות בחופי תל אביב שמשוות את נאום המלחמה בחופים של צ'רצ'יל, למלחמה שהן עושות נגד הממשלה מתחת לסוכת המציל. הכי קל לטלוויזיה לצלם ולתת פתח להצביע על כל אלה כאשמים למחדל.

הכי קל כי זה בידור, זה משעשע, וזאת התקשורת של הדור הזה. למי יש כוח לראות שוב נאום מעייף של ראש הממשלה והפרויקטור רוני גמזו, מציגים נתונים וההערכות שחוזרות על עצמן ולרוב מפריזות. התקשורת רעבה לרייטינג כמו שראש הממשלה רעב לשליטה.

הפגנת הלוויה לעסקים הקטנים שפשטו רגל. יפו, תל אביב, 15 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
כבר יודעים היכן אנחנו חיים. הפגנת בעלי עסקים קטנים ביפו, השבוע/ראובן קסטרו

עטו מסיכות ושמרו מרחק ברחוב, במשרד, במפגשים אקראיים ובכל מקום בו נמצאים הנגיף והמצלמות. אנחנו הדור המתועד ביותר, המצולם לעייפה והקל ביותר למניפולציית פייק-ניוז. העובדות מצולמות בהרבה זוויות ולכל זווית פרשנות אחרת. לכן היזהרו. עטו מסיכות ושמרו מרחק, כי את זה אי אפשר לפרש אחרת.

אנחנו נישמע להוראות ואז נצביע בלב שלם על המנהיגים שלא מנהלים את המשבר. מנהיגים שעורכים מסיבות יום הולדת מופרזות עד כדי גיחוך לנשים שלהן, בזמן שהם שולחים אותנו לאכול קורנפלקס בחדר סגור, ולאלה שיושבים לשולחן חג עם משפחתם בזמן שאנחנו צועקים לסבא וסבתא חג שמח מתחת למרפסת.

עוד בוואלה!

להשתחרר מהזום: משבר הקורונה עשוי להיות שעתן היפה של תנועות הנוער

לכתבה המלאה
תל אביב בזמן הסגר, 10 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
הדור הקל ביותר למניפולציות. תל אביב/ראובן קסטרו

עטו מסיכות ושמרו מרחק, לא רק למען בריאותכם - עטיית מסיכה ושמירת מרחק מורידים את הסיכון להידבק מכל מחלה מדבקת - אלא בגלל שאנחנו כבר יודעים היכן אנחנו חיים, וכשהכול יסתיים יחקרו את המחדל הלא צפוי הזה ויחפשו אשמים. ואז, כשזה יקרה, לא יוכלו לבוא אלינו ולומר לנו שאנחנו עם לא ממושמע, שאנחנו עם של סמוך, של חאפרים ושל מזהמי נחלים.

תלמידי ישיבת קמניץ בירושלים עוטים מסיכות בצל התפשטות הקורונה. 2 בספטמבר 2020. יונתן זינדל, פלאש 90
הכי קל לצלם חרדים ללא מסיכות/פלאש 90, יונתן זינדל

אנחנו לא ניתן את התענוג הזה, אלא נזכיר למנהיגים שלנו שבחרנו בהם בדיוק לרגעים הללו, לרגעים הקשים, בחרנו בהם להוביל אותנו בים סוער - כי זו לא חוכמה גדולה במיוחד להוביל בים רגוע, ונוכיח להם שלסגר הזה, לקריסת המשק, לפנים הנפולות של הורים מפוטרים, לברדק ולזיגזג הניהולי שאנחנו חווים כבר כמה חודשים - יש אשמים מובהקים. והאשמים הם לא האזרחים.

עטו מסיכות ושמרו מרחק, אבל השאירו את העיניים פקוחות והסתכלו טוב טוב על המנהיגים שבחרנו, כדי שבבוא העת תוכלו לומר להם בלב שלם - ראינו אתכם.

אילון זרמון הוא פרסומאי, בעלים של זרמון גרופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully