וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נעצר בחשד שחיבל בארון חשמל במערכת "הארץ" ותקף מילולית עיתונאי

עודכן לאחרונה: 14.10.2020 / 18:29

בעיתון טענו כי החשוד, תושב רמת גן בן 41, השחית את ארון החשמל המרכזי בבניין בתל אביב והביא לשיבושים שנמשכו יותר משעתיים. בהמשך קרא לעבר העיתונאי גידי וייץ: "מה אתה רוצה מביבי? איפה הרכב שלך?". הוא ברח לפני הגעת המשטרה, אך נתפס זמן קצר לאחר מכן והובא לחקירה

בווידאו: מפגינים נגד נתניהו הותקפו בחולון ובי-ם/מערכת וואלה! NEWS

אלמוני נכנס היום (רביעי) לבניין עיתון "הארץ" ברחוב שוקן בתל אביב וחיבל בארון חשמל. לטענת העיתון, הוא הוסיף ותקף מילולית את הכתב גידי וייץ. החשוד, תושב רמת גן בן 41, נעצר ואינו משתף פעולה בחקירתו. מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

לפי "הארץ", הגבר גרם נזק לארון החשמל המרכזי במערכת והביא לנזילות, שתוצאתן הייתה שיבושים שנמשכו יותר משעתיים. לאחר המעשה, כך נטען, הוא המתין בכניסה למקום, וכשראה את וייץ קרא לעברו: "מה אתה רוצה מביבי? איפה הרכב שלך? יש לך רכב פה". עוד הוסיפו כי החשוד נמלט טרם הגעת המשטרה.

וייץ הוא העיתונאי שפרסם את התחקיר שהוביל לכתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין שוחד בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה).

בניין הארץ. ראובן קסטרו
שיבושים במשך יותר משעתיים. בניין הארץ בתל אביב/ראובן קסטרו

האירוע מגיע לאחר שבשבועות האחרונים התרחשו שורת מקרי אלימות על רקע פוליטי, כלפי בני אדם שמחו נגד ראש הממשלה. כך, אתמול רוססו מפגינים נגד נתניהו בגז מדמיע במדיטק בחולון. ארבעה צעירים, בני 25-22, נעצרו במהלך המחאה בחשד להפרת סדר, כשאחד מהם חשוד בתקיפת המפגינים. הארבעה, שלטענת המפגינים הם תומכים של נתניהו, הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. במקביל, מפגינים בצומת פת בירושלים דיווחו כי הושלכו לעברם ביצים וירקות.

עוד בוואלה!

מפגינים נגד נתניהו רוססו בגז מדמיע בחולון, ארבעה חשודים נעצרו

לכתבה המלאה

גם ביום שבת דיווחו מפגינים בכמה ממאות מוקדי המחאה ברחבי הארץ כי הותקפו. בצומת פתח תקווה שבירושלים, טענו המוחים כי ספגו איומים, ולעבר חלקם הושלכו גם כן ביצים וחפצים נוספים. בנהריה מפגינים התלוננו כי אדם שחלף במקום עם קטנוע ניסה לדרוס אותם בעת שעלה על המדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully