וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-2,000 חולים מתו בישראל מפרוץ מגיפת הקורונה

12.10.2020 / 19:46

1,618 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-23,032. נכון להיום מתו 2,016 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל. שיעור החיוביים לנגיף מתוך כלל הנבדקים הוא 6.5%

בווידאו: ראש שירותי בריאות הציבור מדברת על פתיחת גני הילדים/צילום: לע"מ

משרד הבריאות עדכן היום (שני) כי 1,618 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-23,032. אתמול התקבלו תוצאות עבור 21,206 בדיקות, כששיעור החיוביים לנגיף הוא 6.5%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים. נכון להיום מתו 2,016 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

מספר החולים הפעילים הוא 52,892. בבתי החולים מאושפזים 1,512 חולים, מתוכם 227 מונשמים ו-827 חולים קשה.

מחלקות 'כתר' צה״ל נפתחו כחלק ממבצע ״שבט אחים״ והצטרפו למחלקות בית החולים רמב"ם בטיפול בחולי קורונה, 11 באוקטובר 2020. דובר צה"ל
מחלקת קורונה הפועלת בסיוע צה"ל בבית החולים רמב"ם שבחיפה/דובר צה"ל

מוקדם יותר אמרה ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, כי הפעוטונים וגני הילדים לא ייפתחו עד שמדדי התחלואה לא ירדו. במהלך התדרוך היומי ציינה אלרעי פרייס כי דבריה אינם עומדים בסתירה לדבריו של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, שאמר היום כי החינוך לגיל הרך צפוי להיפתח ביום ראשון הקרוב.

"אנחנו מנסים לא לחזות", אמרה, אך הבהירה כי במידה שמדדי התחלואה הנוכחיים לא ישתנו, גני הילדים לא צפויים להיפתח בראשון. אלרעי פרייס שבה והדגישה כי השלב הראשון, הכולל את פתיחת מעונות הגיל הרך, ייפתח כשמספר המאומתים היומי לא יעלה על 2,000 ומקדם ההדבקה יהיה נמוך מ-0.8.

עוד בוואלה!

ראש שירותי בריאות הציבור: גני הילדים לא ייפתחו עד שנעמוד במדדי התחלואה

לכתבה המלאה

קבינט הקורונה יתכנס מחר כדי להכריע בעיתוי השלב הראשון של ההקלות בסגר והצורך בהמשך הגבלות על יישובים אדומים, שרוב האוכלוסייה בהם חרדית.

בשיחה שכינס ראש הממשלה בנימין נתניהו, כל בכירי משרד הבריאות - השר יולי אדלשטיין, המנכ"ל חזי לוי, פרויקטור הקורונה רוני גמזו ואלרעי פרייס, אמרו כי הקריטריון היחיד לתחילת ההקלות צריך להיות הגעה למדדים שהזכירה ראש שירותי בריאות הציבור. הם הבהירו כי כל עוד נתוני ההדבקה לא יורדים לרמות הללו אסור לבצע הקלות בסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully