וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 מקרי קורונה התגלו בעיר בסין, אז כל 9 מיליון התושבים ייבדקו

העיר צ'ינגדאו מתכננת לבדוק את כל תושביה בתוך חמישה ימים, כחלק מהמדיניות הסינית לבדיקות המוניות בכל מקרה של התפרצות מקומית. המדינה חזרה כמעט לשגרה מלאה, בעוד שרוב העולם עדיין נאבק במגיפה

בווידאו: אחרי גילוי 12 מקרים העיר צ'ינגדאו בסין תבצע בדיקות קורונה לכל תושביה/צילום: רויטרס

העיר הסינית צ'ינגדאו תערוך בדיקות קורונה לכל תשעת מיליון תושביה בתוך חמישה ימים. זאת בעקבות 12 מקרים שאובחנו ונקשרו לבית חולים שמטפל בחולי קורונה ששבו מחו"ל. נציבות הבריאות בעיר אמרה כי אובחנו שישה חולים חדשים ושישה נשאים אסימפטומטיים.

במאי, העיר ווהאן - מוקד ההתפרצות של הנגיף - בדקה את כל 11 מיליון תושביה. סין, בניגוד ליתר מרבית מדינות העולם, ריסנה את הווירוס וחזרה לשגרה כמעט מלאה. מאז, הרשויות הסיניות נוקטות אסטרטגיה של בדיקות המוניות גם במקרים של מוקדי התפרצות קטנים. קרוב ל-115 אלף איש - כולל צוותים רפואיים ומטופלים בבתי החולים - כבר יצאו שליליים בבדיקות בצ'ינגדאו שבמחוז שנדונג שבמזרח המדינה.

בדיקות קורונה בעיר צ'ינגדאו, סין, 11 באוקטובר 2020. גלובל טיימס, צילום מסך
כמעט 4.5 מיליון איש ביקרו בעיר בתקופת החג. בדיקות בצ'ינגדאו/צילום מסך, גלובל טיימס

בסרטונים שפורסמו ברשת נראו תושבים מקומיים עומדים בתור בתחנות בדיקה, שהיו פתוחות מ-7:00 ל-23:00. המקרים החדשים אובחנו אחרי חופשת "שבוע הזהב" של סין, שבמהלכה מיליונים נסעו ברחבי המדינה. 4.47 מיליון נוסעים הגיעו לצ'ינגדאו בפרק הזמן הזה. העיר הסמוכה ג'ינאן קראה לכל מי שביקר בעיר מאז 23 בספטמבר להיבדק לקורונה.

על פי הנתונים הרשמיים, בסין נרשמו 85,578 מקרים ו-4,634 מתים מאז פרוץ המגיפה. רבים בעולם מטילים ספק בנתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully