וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בלוד: בן 92 אותר ללא רוח חיים בדירתו

עודכן לאחרונה: 9.10.2020 / 18:26

בני משפחתו של האיש מצאו את הגופה בבית מגוריו ברחוב החשמונאים בעיר. צוותי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו. חקירה ראשונית העלתה חשד לאירוע על רקע פלילי

בווידאו: זירת החשד לרצח בלוד/צילום: יותם רונן

קשיש בן 92 אותר היום (שישי) בדירת מגוריו בלוד, כשהוא ללא רוח חיים. צוותי רפואה שהוזעקו למקום קבעו את מותו. מחקירה ראשונית עלה חשד שהרקע לאירוע פלילי, וחוקרי המשטרה החלו בבדיקת הנסיבות.

גופתו של הקשיש אותרה על ידי בני משפחתו, שהגיעו לביתו ברחוב החשמונאים בעיר. החוקרים בזירה החלו באיסוף ממצאים בניסיון לאתר ממצאים שיסייעו בפענוח המקרה.

זירת החשד לרצח בלוד 9 באוקטובר 2020. יותם רונן
בני המשפחה הזעיקו את המשטרה. זירת האירוע בלוד, היום/יותם רונן

באירוע אחר, המשטרה עצרה בשעות הלילה גבר בחשד שהשליך רימון הלם לעבר בית מגורים במערב ראשון לציון. כוחות המשטרה איתרו את הרימון בזירה בשטח פתוח סמוך לאחת השכונות בעיר. אין נזק או נפגעים בתקרית. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

עוד בוואלה!

גל שריפות ברחבי הארץ: אלפים פונו מבתיהם, בתים עלו באש

לכתבה המלאה

ביום שלישי נדקר למוות צעיר כבן 20 ברחוב נצר חזני בבאר שבע. צעיר נוסף בן גילו, נפצע מדקירות באורח קשה. השניים פונו לאחר הפציעה לבית החולים סורוקה בעיר לקבלת טיפול רפואי, ושם נקבע מותו של הצעיר. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה כמה חשודים במעורבות באירוע.

חובש מד"א רונן דריזק סיפר כי הוא נתקל ברכב שהסיע את הפצועים במהלך נסיעה לחולה אחר, ומתוכו נשמעו קריאות לעזרה. "הייתי בנסיעה באמבולנס בדרכי לחולה כשרכב שבא מולי צפצף, סימן לי עם האורות ועצר לידי. צעקו לי מתוך הרכב שיש שני פצועים שצריכים עזרה דחופה", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully