וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאוה בוקר מונתה לנשיאת כבוד של עמותה המקושרת למשפחת נתניהו

7.10.2020 / 9:49

הח"כית לשעבר, שנחשבת מקורבת לשרה נתניהו, נבחרה פה אחד לתפקיד בעמותת "יד עזר לחבר". העומד בראשה קשור גם לרעיית רה"מ ולבנו יאיר, ואף הביא בעבר קשישים למחות מחוץ לדיון בעניינו. במקביל, הוא פיטר סמנכ"לית שמינה, זאת למרות חשש לניגוד עניינים

בווידאו: שרה נתניהו לאחר גל השמועות בעניינה/מערכת וואלה! NEWS

סגנית יו"ר הכנסת לשעבר נאוה בוקר מונתה לנשיאת כבוד של עמותת "יד עזר לחבר", המקושרת לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ולבנו יאיר. הוועד המנהל של העמותה אישר פה אחד את מינויה של בוקר, שנחשבת מקורבת לרעיית ראש הממשלה שתמכה בה כששכלה את בעלה באסון הכרמל. יו"ר העמותה החיפאית, שמעון סבג, הוא תומך ידוע בנתניהו.

לפני כחצי שנה, סבג אף ספג ביקורת על "ניצול ציני" של קשישי "הבית החם של ניצולי השואה" שמפעילה העמותה. יו"ר העמותה הביא אז את חברי הבית החם, בשנות השמונים והתשעים לחייהם, לבית המשפט המחוזי בירושלים כדי לתמוך בנתניהו ולמחות נגד "ההליך המשפטי הפסול והמעוות המתנהל נגדו".

נאוה בוקר ושמעון סבג, מנכ"ל יד עזר לחבר. יד עזר לחבר, אתר רשמי
"מתנדבת בעמותה פעמיים בשבוע". בוקר וסבג/אתר רשמי, יד עזר לחבר

סבג בישר על ההחלטה בשבוע שעבר במעמד חנוכת המשרדים החדשים של "יד רוזה" - מוקד למצוקה וסיוע לקשישים הקרוי על שם אמו. "היא מתנדבת בעמותה פעמיים בשבוע, מסייעת ועוזרת לעמותה בכל דרך ובהתנדבות מלאה כבר למעלה מחצי שנה", סיפר.

"נאוה היא בולדוזרית חברתית ואישה סוחפת עם לב גדול, עם אמונה, אומץ והרבה אכפתיות, לא רבות הן הנשים הפועלות כמוה ללא לאות וללא כל כוונות רווח, רק כדי לתת, לתת תקווה לכל אלה שרק כמעט איבדו אותה, ובכלל לתת תקווה לכולנו", הוסיף סבג. "אחת המטרות של עמותת 'יד עזר לחבר' היא גם להוקיר ולחזק נשים מוצלחות ומצליחות, נשים פעילות שכל אחת בתחומה משנה את העולם".

הח"כית לשעבר הודתה על ההחלטה. "זו זכות גדולה עבורי ליטול חלק במפעל האדיר והחשוב הזה. מפעל חייו של שמעון סבג כבר למעלה משלושה עשורים בעיקר בתקופה קשה ומאתגרת זו", אמרה. היא הוסיפה כי התרגשה להשתתף בפתיחת המוקד החדש, וציינה כי "הפרויקטים הנוספים של העמותה הם דוגמא ומופת לאהבת חינם וערבות הדדית ואפעל ככל שאדרש לקידומם".

עוד בוואלה!

מחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה היא גם סמנכ"לית עמותה הפועלת מולה

לכתבה המלאה
סיגל ציוני, חברת מועצת עיריית חיפה מעניקה מחשבים למשפחות במצוקה בעיר לרגל פתיחת הלימודים. -, אתר רשמי
פוטרה כחודשיים לאחר שמונתה. ציוני/אתר רשמי, -

במקביל, אישר סבג כי פיטר את סיגל ציוני, מחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה, אותה מינה לפני כחודשיים בלבד לסמנכ"לית לגיוס משאבים, זאת למרות החשש לניגוד עניינים עליו דווח בוואלה! NEWS. הוא הסביר כי נאלץ לפטר ארבעה עובדים ולהוציא לחל"ת שבעה נוספים, "בצער רב, בשל המצב".

ציוני טרם הגיבה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully