וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם זו "ההוכחה הכי טובה והעדות הכי אמיתית שתראו לרוח רפאים"?

21.10.2020 / 0:01

אדם צעיר העלה סרטון בשידור חי לרשת בו הוא טוען שרוח רפאים רודפת אחריו מחוץ לבית. בזמן שהוא צילם את האזור שבו טען שראה את הרוח, המצלמה אכן קלטה שם פעילות חשודה. הדעות ברשתות החברתיות כמובן חלוקות בין מאמינים לספקנים

דמות מסתורית הופיעה מאחורי המורה באמצע השיעור המקוון/@fredygzz

המאמינים בקיומן של רוחות רפאים ותופעות על טבעיות נשארו בהלם אחרי סרטון שסיפק לטענתם הוכחה לכאורה לרוח רפאים שרודפת אחרי אדם צעיר בפתח הבית שלו. הסרטון שהופץ ב-Reddit קיבל אלפי תגובות אחרי ששותף תחת הכיתוב: "אחת ההוכחות הטובות ביותר שראיתי זה זמן רב".

בסרטון בן הדקה נראה אדם מעשן בעצבנות בפתח הבית שלו כשהוא מסביר שהוא ראה רוח רפאים מחוץ לדלת. הוא שידר את הסרטון בשידור חי, כשלפתע הוא פותח את הדלת כדי שהעוקבים שלו יראו מה קורה בחוץ. בסרטון נראה זוג אופניים נטוש על הרצפה וכר דשא גדול ומעליו שורה של עצים. פנס רחוב מעניק תאורה על אזור הדשא כשהאדם בסרטון מסביר שהוא רואה לפעמים רוח רפאים מחוץ לדלת שלו. ברקע, מאחורי פנס הרחוב, ניתן לראות דמות מוצלת מופיעה ונעלמת מאחורי העמוד. המראה מבהיל את הצלם שמפיל את המצלמה וסוגר את הדלת.

אדם משדר בשידור חי רוח רפאים שרודפת אותו. Reddit, צילום מסך
הבחור הצעיר תפס את רוח הרפאים בשידור חי/צילום מסך, Reddit
אדם משדר בשידור חי רוח רפאים שרודפת אותו. Reddit, צילום מסך
השטח בו מופיעה רוח הרפאים/צילום מסך, Reddit
אדם משדר בשידור חי רוח רפאים שרודפת אותו. Reddit, צילום מסך
הופעת רוח הרפאים/צילום מסך, Reddit

צפו בתיעוד

רבים ב-Reddit טענו כי מדובר בהוכחה חד משמעית לפעילות על טבעית. "רואים שזו תגובה טבעית, הסרטון לא מזויף", קבע אחד ושני הגיב: "באופן רגיל הייתי אומר שמדובר בעשן, בגלל שהוא מעשן בזמן שהוא מצלם, אבל התגובה שלו גורמת לי לחשוב שזה הגיוני שהוא תפס משהו".

למרות זאת, כצפוי, יש כאלה שחושבים שמדובר בסך הכל בבעל חיים כלשהו. אחד המשתמשים כתב: "זה נראה כמו סוג של ציפור עם רגליים ארוכות", משתמש אחר הוסיף: "זה נראה כמו ינשוף, או ציפור גדולה מאחורי העצים וזה הצל שלה בסך הכל".

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully