וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שגרמה למנהל האבטחה באתר הבנייה לא לעצום עין כל הלילה

10.9.2020 / 0:01

חיישני התנועה באתר הבנייה התריעו על תזוזה באמצע הלילה וכשהמנהל הביט במסכי המצלמות הוא נשאר בהלם כשראה דמות אישה בשמלת כלה נכנסת לתוך האתר. כמה דקות לאחר מכן לא נותר לה זכר

הכלב נותר קפוא: רוח רפאים תועדה טורקת דלת/REDDIT/123darla

מנהל של חברת אבטחה נותר מבוהל לגמרי אחרי שלטענתו הבחין במה שנראה כמו רוח רפאים של אישה בשמלת כלה לבנה נכנסת לתוך אתר בנייה. תמונה של ההתגלות הרוחנית לכאורה הזו שתועדה בחודש שעבר בבניין בבירמינגהם שבאנגליה הותירה רבים ללא תשובות הגיוניות, כשאלפים מנסים להבין האם מדובר בתמונה אותנטית או במתיחה.

התמונה המבהילה צולמה ברחוב שלבורן אחרי שחיישני תנועה הפעילו את המצלמה בשעות המוקדמות של הבוקר ב-18 באוגוסט. מצלמות האבטחה תיעדו את המראה המוזר של אישה בשמלת כלה, אך כשהמאבטח ביצע בדיקה כמה דקות לאחר מכן - הוא לא מצא לה שום זכר. מנהל חברת האבטחה סיפר כי התקשה לחזור לישון לאחר שהיה מזועזע עד מוות מהמראה של האישה, שנראית לבושה בשמלה לבנה ואוחזת באובייקט מסוים כשהיא נכנסת לבניין במרכז העיר. צוות האבטחה הוקפץ למקום במיידי אחרי שחיישני התזוזה הבחינו במשהו, אך לא הצליח לאתר שום סיבה הגיונית לכך שהם הופעלו, כך דווח האתר "בירמינגהם לייב".

התמונה שגרמה למנהל האבטחה באתר הבנייה לא לעצום עין כל הלילה. Adam Lees / SWNS.COM, אתר רשמי
מה זה יכול להיות?!?/אתר רשמי, Adam Lees / SWNS.COM

אדם ליס, מנהל חברת האבטחה "לימיטלס סקיוריטי" אמר ל"דיילי סטאר": "אנחנו מספקים אבטחה לאתר הבנייה ברחוב שרבורן שבמרכז בירמינגהם. בשעות המוקדמות של הבוקר ביום שלישי קיבלתי התראה על ידי חיישני התנועה שבאתר. התמונה הגיעה ללפטופ שלי, אז בדקתי ישר. הזעקתי את האבטחה במקום שביצעו חיפוש מלא ולא מצאו שום דבר. זה מוזר לחלוטין, אין לי מושג מה זה היה, אבל לא ישנתי כל הלילה".

ההתראה הופיעה בשעה 1:53 בלילה ב-18 באוגוסט. 3 דקות מאוחר יותר המאבטחים במקום כבר ביצעו סיור מלא. "הם הלכו לשם ישר והגיעו לשם תוך דקות ספורות אבל לא היה סימן שמשהו או מישהו היה שם, זה ממש מוזר", מספר ליס, "אני לא מאמין ברוחות, אבל אין לי הסבר לזה. אנשים אומרים שזה זיוף, אבל אני יכול להבטיח לכם שמדובר בתמונה אמיתית לחלוטין. הלוואי שזה לא היה, אני לא יכול להתנתק מזה, לא ראיתי שום דבר כזה בעבר. האישה רוכנת קדימה ונראה כאילו היא מרחפת ומחזיקה משהו בידיים. זה נראה כאילו היא בשמלת כלה ומחכה לחתונתה. זה הדבר הכי מוזר שראיתי בתפקיד שלי".

אדם ליס הוא האיש שהבחין לטענתו ברוח הרפאים במצלמת האבטחה. Adam Lees / SWNS.COM, אתר רשמי
אדם ליס הוא האיש שהבחין לטענתו ברוח הרפאים במצלמת האבטחה/אתר רשמי, Adam Lees / SWNS.COM

ליס הוסיף: "תתארו לעצמכם להסתכל על תמונה כזאת אחרי שהתעוררתם ב-2 לפנות בוקר. לקח לי זמן עד שיכולתי להתאושש מזה. ניסיתי לבדוק אם יש כנסיות באזור, אבל הבנתי שזה רחוב ישן מאוד ולא מצאתי בו שום דבר מיוחד".

התמונה הועלתה לטוויטר על ידי בתו של ליס שכתבה: "באתר הבנייה של אבא שלי בבירמינגהם יש מצלמה שמופעלת על ידי חיישני תנועה והיא זו שתיעדה את התמונה הבאה. דקות לאחר מכן השומרים לא מצאו שום דבר". המשתמשים בטוויטר היו בהלם מהתמונה: "אם זה אמיתי, זה ממש מפחיד, רוחות רפאים מסתובבות סביבנו, רק תחשבו על זה", כתב אחד המגיבים כששני הגיב: "מה לעזאזל? חבל שראיתי את זה". לעומתם היו הרבה מגיבים סקפטיים יותר לגבי האותנטיות של התמונה והחלו להעלות תאוריות על מה הם באמת מסתכלים. אחד המגיבים טען שכנראה מדובר בגנב שמחפש אחרי ברזל באתר הבנייה. מה אתם אומרים שזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully