וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא בדק את המוניטור בחדר של בתו והזדעזע ממה שראה ושמע

6.9.2020 / 0:02

הורה שחש שמשהו לא בסדר בחדר הסמוך הלך לבדוק את המוניטור וראה את ילדתו הקטנה יושבת על המיטה ומביטה אל הדלת, רק שלפתע קרה הדבר המפחיד ביות שאפשר לדמיין. וגם: ההסבר של הילדה למה שקרה

תיעוד של פעוטה מדברת עם דמות מסתורית/REDDIT/elsodo14

הורה נשאר מבוהל מאוד אחרי ששם לב ל"קול" מסתורי שמדבר לבת שלו באמצע הלילה. בסרטון המפחיד נראית ילדה קטנה קמה מהמיטה שלה ומסתכלת על הדלת. בשניות הראשונות שום דבר לא נשמע, אך אחרי 10 שניות, נשמע לפתע קול עמום. הילדה ממשיכה להסתכל על הדלת לפני שהסרטון מגיע לסופו.

משתמש Reddit בשם eldodo14 שיתף את הסרטון בערוץ שמוקדש לרוחות ותופעות על טבעיות וניסה להסביר מה רואים בסרטון: "כולם ישנו בבית, אבל משהו אמר לי לבדוק את המוניטור של הילדה. היא ישנה, ואז התיישבה והסתכלה על הדלת. הרעש ברקע זה של המכשיר שעושה רעשים שעוזרים לה לישון. אחרי 10 שניות יש רעש מוזר".

מה זה יכול להיות?!?

לאחר מכן הוא ביקש מהצופים לשתף מה לדעתם שומעים בסרטון. רבים טענו כי שמעו את המילה "Listen" אחרי 10 שניות, כשאחד כותב: "זה נשמע כמו קול גברי שאומר את זה, ולאחר מכן קול שונה של אישה, אבל זה לא ברור. גולש שני הסכים ואמר ששמע את זה פעמיים. כמה טענו כי שמעו מישהו דופק על הדלת במהלך הסרטון: "לפני השניה הזאת, אני שומע דפיקה בוודאות", טען שלישי, אך היו כמה שטענו כי לא שמעו את המילה בכלל.

מי שהעלה את הסרטון עדכן לאחר מכן בפרט מפחיד ביותר: "שאלתי את בתי האם היא זוכרת שהיא התעוררה, והיא טוענת שלא. הראיתי לה את הסרטון ושאלתי אותה למה היא התיישבה, והיא אמרה: "ככה". הדאגה העיקרית שלי היא שקמתי עם תחושה חזקה לבדוק מה קורה איתה, כי חשתי שמשהו קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully