וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא הסתכל בסרטון ישן של בתו - והזדעזע ממה שגילה שם

15.7.2020 / 7:58

אבא בטיוואן הסתכל בסרטון בן שלוש שנים של ילדתו הקטנה שהוא צילם - כשלפתע הבחין בדמות מיסתורית שמציצה מאחור, וההסבר שהוא מצא לתופעה לא פחות מלחיץ ממה שאתם מסוגלים לחשוב עליו

האבא הסתכל בסרטון ישן של בתו - והזדעזע ממה שגילה שם/AsiaWire / Mr Huang

בווידאו - התיעוד המפחיד של הילדה הרוקדת

אבא נשאר נסער אחרי שהבחין בדמות של "אישה חסרת פנים" ברקע של סרטון ישן של הבת שלו. זה קרה כשמר הואנג כפי שהוא נקרא בדיווחים בתקשורת המקומית בטייפיי שבטיוואן, הסתכל על תמונות ישנות וסרטונים כשנתקל בסרטון חמוד של בתו מלפני כמה שנים.

בזמן ביקור שערכו אצלו החמים שלו באוגוסט 2017 הוא צילם את הבת שלו שרה ורוקדת. אבל רק כשהוא הסתכל בסרטון שוב מקרוב הוא גילה משהו מסעיר מאוד ברקע של מאחורי הבת שלו - דמות מסתורית.

האבא הסתכל בסרטון ישן של בתו - והזדעזע ממה שגילה שם. AsiaWire / Mr Huang, צילום מסך
הבת רוקדת/צילום מסך, AsiaWire / Mr Huang
האבא הסתכל בסרטון ישן של בתו - והזדעזע ממה שגילה שם. AsiaWire / Mr Huang, צילום מסך
ואז הדמות מופיעה בצד ימין/צילום מסך, AsiaWire / Mr Huang

בשנייה הראשונה של הסרטון, הדמות חסרת הפנים ובעלת השיער הארוך, נראית יושבת ליד השולחן. על פי החשד של האבא מדובר ברוח של אישה - מה שהשאיר באופן ברור את המשפחה מעורערת לחלוטין.

כמו כן, מר הואנג גילה שהשכנים של החמים שלו קברו את הילדה שלהם באותו היום שבו הסרטון צולם. הוא סיפר לתקשורת: "אני בטוח שאני והבת שלי היינו היחידים בחדר באותו הזמן. אני זוכרת שחמותי אמרה לי שהשכנים שלה עורכים הלוויה באותו היום מאחורי הבית שלהם. הבת הקטנה שלהם מתה".

אחרי שהעלה את הסרטון לרשת, מספר גולשים טענו כי הוא זייף את הסרטון אך הוא דחה את הטענות: "הלוואי שהייתי מזייף את זה. מה שאני יכול להגיד שרק שנינו היינו בחדר. כל היתר היו למטה".

על פי התקשורת המקומית, מומחי וידאו שצפםו בסרטון אמרו שהסיכוי שהוא עבר עריכה הוא מזערי, בששל העובדה שהוא כה רועד. מר הואנג עצמו סיכם ואמר: "רק רציתי לשתף את החשש שלי, בגלל שאני מפחד שבטעות צילמתי רוח של מתה. אני רק רוצה שהבת שלי תגדל בשלום ובשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully