וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטע מהסיוטים: גבר תיעד בלייב בפייסבוק "רוח רפאים" מסתורית שמסתובבת אצלו בחצר

28.6.2020 / 0:01

גבר הבחין בדמות אפלולית מסתובבת אצלו בחצר הבית ומיהר להעלות את חבריו בשידור חי בפייסבוק כדי שיהיו עדים למראה המצמרר. הסרטון פורסם מאוחר יותר ביוטיוב וזכה לתשומת לב רבה מקהילת המאמינים ברוחות רפאים

Facebook / Qwëën Kiî

בווידאו - צפו בתיעוד המפחיד

אין שום סיכוי שהייתם מסוגלים להירדם אחרי דבר כזה. גבר הבחין בדמות לא ברורה מסתובבת אצלו בחצר, טרק את הדלת באימה ומיהר להעלות את החברים שלו בפייסבוק לאוויר כדי שיהיו עדים בעצמם לפעולה המצמררת שמתרחשת אצלו בחצר. האדם המבועת פתח שנית את הדלת כדי להראות לחבריו בלייב בפייסבוק במה מדובר - והצליח להוכיח להם שהוא לא הוזה.

הבחור, ששידר בלייב מביתו שבברדנטון, פלורידה, ארה"ב, סיפר למצלמה כי זה עתה ראה משהו מלחיץ למדי בחצר האחורית של ביתו ופתח בזהירות את הדלת כדי להעיף מבט נוסף. כשהוא מכוון את המצלמה אל החושך, הוא חושף מתחם דשא ארוך וגדר עץ, כשבאותו רגע לא נראה שום דבר מוזר ברקע. הוא אומר למצלמה: "זה כאן, זה המקום המדויק שבו...". דבריו נקטעים כשלפתע מופיע טשטוש של תנועה ודמות אפלה הפוסעת במהירות בחצר. "הו, לעזאזל" קורא האיש וטורק את הדלת במהירות.

מצליחים לראות? בסרטון זה נראה ברור יותר

גבר תיעד בשידור חי בפייסבוק רוח רפאים שמסתובבת בחצר ביתו. פייסבוק, צילום מסך
גבר תיעד בשידור חי בפייסבוק רוח רפאים שמסתובבת בחצר ביתו/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון המפחיד צולם ב-9 ביוני ושותף בערוץ היוטיוב הפרנורמלי של Disclos Screen The Grimreefar, שם עורר ויכוח מה עשויה להיות הדמות המסתורית. חלק סברו שמדובר ברוח רפאים, אחרים אמרו שזה היצור החמקמק "איש הכלב" ויש כאלה שאמרו שזו ודאי סתם חיה או טשטוש לא ברור של המצלמה. לפחות בעריכה מגמתית לא ניתן להאשים אותו, מאחר שהקטע - כפי שציינו - שודר בלייב.

"זה בהחלט נראה אמיתי, אבל לא אנושי", נכתב בתגובות, "מזל שהבחור הזה ידע מתי לסגור את הדלת". אחר הוסיף: "אולי זה בכלל ביגפוט". אחד הציע פתרון פשוט יותר: "למחרת תלך לאזור שבו הוא דרך, תחתוך קטע הדשא, תניח בצנצנת סטרילית ותעשה דגימת DNA. אולי התוצאה תהיה שווה את זה".

מה זה יכול להיות?!?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully