וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "רוח רפאים" בוהה בגבר בזמן שהוא ישן בחדר השינה שלו

1.2.2020 / 7:02

בסרטון שלא ברור היכן תועד ועל ידי מי, אפשר לראות גבר ישן כשלפתע הוילון מוסט ודרך החלון מציצה דמות מסתורית. חלק חשבו שמדובר בזיוף, חלק היו המומים. מה דעתכם?

LIVELEAK

מאמינים ברוחות רפאים? אם לא, כדאי שתציצו בסרטון הזה ואולי תשנו את דעתכם. מדובר בקליפ מצמרר באורך שתי דקות שבו ניתן לראות גבר ישן כשלפתע הוילון בחדר השינה שלו מוסט ופרצוף מבצבץ ובוהה בו, כשברקע נשמעים קולות מפחידים מאוד. אחרי בערך דקה הגבר מתעורר ומוזג לעצמו לשתות מים, כשברקע ניתן לראות את הדמות המבהילה בוהה בו דרך פתח אחר בצד ימין בזמן שהוא לא שם לב למה שמתרחש מסביבו.

רוח רפאים מסתכלת על איש. YOUTUBE, צילום מסך
מה זה נראה לכם?/צילום מסך, YOUTUBE

הסרטון הזה עלה לפייסבוק עם הכיתוב: "לגבר הזה היה אורח בלתי צפוי בזמן שהוא ישן". לא ברור איפה ומתי הסרטון הזה צולם, אבל באופן לא מפתיע, לא כולם היו משוכנעים שמדובר אכן ברוח רפאים ורבים סברו שמדובר בזיוף.

אחד המגיבים כתב: "אני צוחק בכל פעם שאני רואה את הדברים האלו. אני כמעט נדהם מהמהירות שבה הגבר חזר לישון. הוא שכב שוב ואחרי שתי שניות הדמות חזרה לבהות בו כשהוא כביכול ישן".

מגיב אחר כתב: "אני מאמין ברוחות, אבל זה זיוף מוחלט. אם מסתכלים טוב רואים שזה גבר עם מסיכה". אלא שהיו גם כאלו שהצטמררו מהוידאו וכתבו: "אוי אלוהים, מה זה? נראה ממש מפחיד". מה אתם חושבים?

צפו בתיעוד המלא

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully