וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם בטוחים שזה סרטון של חייזרים - אבל האמת הרבה יותר קריפית

11.12.2019 / 0:23

האם נחשף המקור לכל סרטוני החייזרים וכל הסיפורים על רוחות רפאים מסתוריות? סרטון ביזארי במיוחד מציג יצורים שקצת קשה להאמין למראה שלהם

יוטיוב

בסרטון - הינשוף המרקד

עשרות ואולי מאות אלפי אנשים בכל העולם טענו במהלך השנים כי ראו חייזרים. אלא שנראה שכעת נמצא ההסבר לכך ושהמספר המדויק של אנשים שבאמת ראו ייצורים מכוכב אחר כנראה מתקרב לאפס.

למעשה, סרטון שהפך לאחרונה לויראלי, מספק הוכחה שלפחות חלק מאותן "חזיונות" של חייזרים הם למעשה יצורים מסוג אחר לגמרי. לא חייזרים ולא רוחות רפאים -

הוא כתב שאלו הם פשוט גוזלי ינשוף, אבל למעשה מדובר בגוזלי תנשמות קרחים. הסרטוןן היה ויראלי כבר לפני שנתיים אבל עלה עכשיו שוב לכותרות לאחר ששותף על ידי משתמש הטוויטר דניאל הולנד תחת הכיתוב: "אני עכשיו בטוח שאנשים שראו חייזרים פשוט ראו תינוקות של תנשמות", והאמת שקשה שלא להסכים איתו (אבל כפי שתראו בתגובות לאותו ציוץ, אחרי שראו את הדמיון המדהים בין התנשמות לחוצנים, היו אנשים שעדיין התקשו להאמין שמדובר בחיות מכדור הארץ ולא ביצורים מכוכב אחר).

עוד בוואלה!

שוק! לא תאמינו מה מסתתר מתחת לנוצות של הינשוף הזה

לכתבה המלאה

במגזין המדעי popular mechanics הסבירו שכאשר הווידאו עלה לראשונה לאינטרנט בשנת 2017, מספר מקורות דיווחו שהוא צולם ע"י עובדי בניין שנתקלו בציפורים הפרועות האלה (שנקראות תנשמות אסם מזרחיות), באתר בנייה בוויסאפאטנם, בירת אנדרה פרדש שבדרום הודו. בעקבות ההתעניינות המחודשת בציפורי המפלצת הללו, כותבי המגזין פנו אל האורניתולוג קווין מקגוואן ממעבדת האורניתולוגיה באוניברסיטת קורנל, כדי לגלות מה גורם להם להיראות כה מרושעים ומפחידים. "גוזלי תנשמות הם מהיצורים המוזרים ביותר שתראו בכדור הארץ", אמר מקגוואן. "הם מתחילים במראה המוזר הזה והם נשארים ככה עד שהם מתכסים לגמרי בנוצות".

מקגואן העריך שהגוזלים בסרטון הם ככל הנראה בני שבועיים או שלושה שבועות, כך שאין להם את נוצות הינשוף הגדולות שאנו רגילים לראות."לגוזלי התנשמת האלה יש הרבה נוצות דחוסות, מה שגורם להם להיראות לבנים", הוא מסביר. הם עובדים על פיתוח שרירים וגידול חלקים אחרים בגופם לפני שהם מקדישים אנרגיה להיווצרות הגוף, או גידול הנוצות בהן התנשמות ידועות. "יש בעיקרון שתי דרכים שציפורים גדלות", מסביר מקגואן, חלק מהציפורים, כמו ברווזים ותרנגולות, יוצאים מהקליפה עם נוצות רכות, אבל לרוב הציפורים אין הרבה נוצות כשהן מפצחות את הקליפה של הביצה. יתכן שיש להם מעט מהניצוי הרך, אך הן נראות לרוב כמו עוברים והן צוברות את נוצות הגוף רק לאורך זמן. בנוסף מציין מקגואן שבסרטון ניתן לראות כיצד מבנה הראש של הגוזלים ומיקום העיניים שלהם אופיינים לינשופים ותנשמות והעמידה שלהם נראית לנו מוזרה כיוון שאנחנו רגילים לראות ינשופים בוגרים ומלאי נוצות, כשהם לרוב נשענים על ענף או מקפלים את רגליהם הארוכות.

בכל מקרה הוא מעריך שחלק גדול מסיפורי רוחות הרפאים והחייזרים מהעבר הגיעו מאותם תנשמות וינשופים. "לתנשמות יש בטן לבנה בהירה, והם ידועים ביכולתם להתעופף בשקט באוויר, ולנפנף בכנפיהם ללא צליל. דמיין לעצמך שאתה רואה את עיניהם הקטנטנות ואת מוטת הכנפיים הרחבה הלבנה מתעופפת לה החוצה מתוך אסם או מבית הקברות - אתה יכול להבין בקלות מדוע אנשים חשבו שהמקומות האלה רדופים", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully