וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פלייבוי נתנה ללמור להכנס למחשוף שלה - וספגה אש מארגוני בעלי חיים

5.12.2019 / 0:02

פרנסיה ג'יימס התפרסמה לפני מספר חודשים בזכות פיל שהחליט באופן מוזר לחפון אותה בעת שביקרה אותו, וכעת "בצורה מסתורית" גם למור סקרן במיוחד החליט לבצע את זממו בכוכבת הרשת - ובארגוני בעלי החיים כועסים עליה מאוד: "ממששת חיות בר כדי לקבל לייקים"

דוגמנית פלייבוי נתנה ללמור להכנס למחשוף שלה/@francety)

דוגמנית שהופיעה על שער מגזין פלייבוי ספגה ביקורת נוקבת מארגון זכויות בעלי החיים PETA ("אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים") לאחר שהואשמה כי ביימה סרטון בו נראה למור מתחפר אל תוך המחשוף שלה.

פרנסיה ג'יימס, שהייתה על השער של פלייבוי אפריקה במאי השנה, פרסמה באינסטגרם שלה את סרטון הווידאו של הלמור שמגשש את דרכו במורד חולצתה במרכז צ'ייס להצלת חיות בוובסטר, פלורידה. בשלב כלשהו החיה מתחילה להכנס לה לתוך החזיה וגורמת לה להתחיל לצעוק: "או מיי גוד, מה אתה עושה? מה אני אמורה לעשות?". הסרטון נגמר כשג'יימס מועדת לאחור ומאפשרת ללמור לקפוץ ממנה ולרוץ לדרכו.

ב- PETA האשימו אותה שהיא שידלה את החיה להזדחל אל תוך חלקה העליון של חולצתה, על ידי מיקום של אוכל במיקום הקריטי הזה שם רגע לפני שהחלה להקליט - והכל בשביל להשיג סרטון ויראלי וחשיפה תקשורתית.

צפו במפגש המלא עם הלמור

כוכבת הרשתות החברתיות העלתה את הסרטון לחשבון האינסטגרם שלה (בו יש לה 3.2 מיליון עוקבים) עם הכיתוב: "ידעתם שללמור היא חיה כל כך שובבה?", הןא זכה שם למעל ל-600 אלף צפיות וזכתה לתגובות שונות כמו: "אני חושב שלמור הוא החיה הרוחנית שלי" ו-"אני הייתי עושה אותו דבר". אחרים תהו לגבי האותנטיות של הסרטון: "הוא פשוט מנסה לברוח ואת הכנסת אותו לשם", כתב מגיב סקפטי ואחר טען: "כמה נוח שבדיוק את הקטע הזה צילמו". הסרטון פורסם מיד בשלל כלי תקשורת, שדיווחו על ה"למור השובב שנכנס למחשוף של הדוגמנית".

ארגוני למען זכויות של בעלי חיים הזדעזעו כשראו את הסרטון. מנהלת ב-PETA, אליסה אלן, אמרה לדיילי מייל: 'למורים הם בין היונקים שנמצאים בסכנת ההכחדה הגדולה ביותר בעולם. החיות האינטליגנטיות והחברתיות הללו שייכות ליערות מדגסקאר, שם הן יכולות לחיות בטבעיות, ולא באיזה פסאודו -מקלט מפוקפק המאפשר לבני אדם למשש חיות בר כדי לקבל לייקים באינסטגרם".

"אנו מקווים כי בעתיד הגברת ג'יימס תחשוב פעמיים ותסרב לשתף פעולה עם אטרקציות תיירותיות המתייחסות לבעלי חיים כאל אביזרים לסלפי ולא כאל היצורים החיים הרגישים שהם", נאמר בהודעה מטעם הארגון.

זו לא הפעם הראשונה שג'יימס מנהלת אינטראקציה עם חיה שנראית כביכול שהיא נמשכת למחשוף שלה. ביוני היא פרסמה סרטון של פיל הדוחף את החדק שלו לכיוון שדיה בזמן שהיא מצטלמת לידו.

צפו בסרטון הבעייתי עם הפיל

@francety

לאחר שצפתה בסרטון הפיל הוסיפה אלן: "המקום בו הוא צולם, הספארי בחוף מירטל ,הוא גן חיות נורא שתקוע בצד הדרך - כלומר הוא אוסף של כלובים ומתחמים שאליהם הושלכו בעלי חיים "אקזוטיים" שמוצגים לראווה לתיירים משלמים. בעל המקום הזה הזה נקנס פעמים רבות על ידי משרד החקלאות האמריקאי כיוון שאינו מספק לבעלי חיים טיפול וטרינרי - או אפילו מספיק מקום לנוע בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully