וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמא": צפו בחתול בר אפריקאי שמדבר עם דוגמנית

13.11.2015 / 9:22

כוכבת הריאליטי והדוגמנית מורגן לין מפעילה ערוץ יוטיוב מצליח - עם למעלה מ-40 אלף מנויים - בזכות חתול הבר האפריקאי שלה שמככב לצידה בסרטונים. בזה החדש החתול קורא לה "אמא"

צילום מסך

40 אלף איש לא טועים: חתול הבר האפריקאי המדבר הזה הוא ללא ספק הדבר הכי חמוד שתראו השבוע. קטע קצר של חתול בר אפריקאי קורא לבעליו "אמא" הפך לויראלי וזכה ליותר מ-350 אלף צפיות ביוטיוב - עם אלפי גולשים שמביעים עניין בחתול המיוחד הזה. ה"אמא" אליה פונה החתול היא הדוגמנית מורגן לין שהשתתפה גם בתכנית הריאליטי המצליחה "הבריחה הגדולה". לה ולחתול המתוק שלה, זאוס, יש ערוץ יוטיוב מצליח עם יותר מ-40 אלף מנויים ובו היא מפרסמת מדי שבוע קטעים שלה עם זאוס בהם הוא משחק, מתחכך בחפצים, אוכל, ישן ובעיקר נראה נורא חמוד.

חתול בר אפריקאי מדבר. יוטיוב, צילום מסך
החתול שקורא לבעליו "אמא"/צילום מסך, יוטיוב

ללין יש חתולה נוספת בשם הרה - ואת השניים היא מגדלת בביתה. על אף שהיא מאוד מאושרת איתם, היא לא ממליצה לאחרים לאמץ חתולי בר בגלל שמדובר בעסק יקר מאוד. חתולי הבר האפריקאים נחשבים לחיות פרא וקשה מאוד לטפל בהם. הם דורשים תנאי גידול מיוחדים כמו מרחב גדול, מתקנים כמו אלו שבגן החיות, בריכה כדי לצלול בה, המון מקומות לטפס עליהם ותפריט מזון מיוחד. זאוס הוא חתול בר שונה מעט מאלה שבטבע כי הוא גדל בתנאים אחרים, אך חלק מהאופי הפראי שלו עדיין טבוע בו. לין מספרת שזאוס חייב להימצא בהסגר כי בניגוד לחתולים רגילים, אם הוא יברח - הוא לא יחזור לעולם. אנחנו לגמרי מאוהבים בו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully